Kategória: Pszichológia

Mi történne, hogy teljesen őszintén fejeznénk ki az érzelmeinket egy állásra jelentkezésnél?

Ezt senki ne vegye mintapéldának, de azért a valós helyzetről bár eltúlozva, de mégis reál-komikus képet fest a motivációs levelek körüli világról (sajnos) “Tisztelt címzett, aki érdekelt lehet! Igen, így kezdtem a címzést. Mert még kínlódhatnék kb. 5 percig a...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan álljunk neki egy új szakmai kihívásnak?

Ha valami olyanra kérnek fel minket, amivel még nem, vagy nem úgy foglalkoztunk, akkor könnyen kétségbe esthetünk. Persze ez mindig izgalmas, és nagyon sokat lehet belőle tanulni, de könnyű nagy fába vágni a fejszénket. Itt van négy tipp a profiktól,...

Megosztás
0 hozzászólás

Nem bírod elviselni a főnököd?

Mindenki érdekében kívánom, hogy ne legyenek érzelmileg zsaroló, agresszív vezetők a világon. Sokszor lehet hallani agresszív vezetőkről, akik üvöltenek, akik miatt a kolléganők sírva mennek haza, akik miatt gyomorgörccsel megyünk be dolgozni. Biztos mindenki tapasztalta már ezt, vagy legalább hallott...

Megosztás
0 hozzászólás

Kinek adjunk a véleményére, amikor pályaválasztásról van szó?

Az első karriertanácsok általában mindig a szülőktől származnak. Alapvetően ezeknek az embereknek tartozik a leginkább az érdekeltségébe az, hogy milyen irányba állunk majd az életünk során. Azonban nem biztos, hogy az ő tanácsaik (vagy rosszabb esetben kényszerítő hatásaik) a legjobbak...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan tudja fenntartani a csapat lelkesedését egy jó vezető?

Vezetőként az egyik legnehezebb dolog motiváltan tartani a kollégákat. Persze vannak olyan eszközök, mint a fizetésemelés, vagy az előléptetés. De van amikor ezek nem működnek, nyilván van költségkeret, vagy a csapat összetétele miatt nem lehet előléptetéssel élni. Na de mit...

Megosztás
0 hozzászólás

Lehetünk mi is szakmai példaképek?

Minden nap felkelünk és bemegyünk dolgozni, mert ugye elvárják, hogy megjelenjünk. Csináljuk legjobb tudásunk szerint, ha másért nem, akkor azért, mert nem akarjuk, hogy kirúgjanak minket. Na jó, meg azért mert idővel szeretnénk többet keresni, haladni a karrierünkben. Ideális esetben...

Megosztás
0 hozzászólás

Igen is menjetek el pihenni nyáron!

Bűnösnek érezzük magunkat, amiért elmegyünk szabira. Na ez a világ legfölöslegesebb érzése, pedig néha én is beleesek. Ilyet akkor kell érezni, ha valami rosszat csináltunk. Mint például ha összetörjük valakinek a valamijét, aztán nem valljuk be. Na az rossz. A...

Megosztás
0 hozzászólás

Számodra mit takar a “siker” kifejezés?

Fizetésemelést kapni, előlépni, kitüntetést átvenni, bekerülni egy új céghez. A legtöbbünk ezeket azonosítja a sikerrel. Bár ezek megünneplendő események, mégsem feltétlenül csak ezek határozzák meg a karrierünk sikerességét. Hosszútávon a sikeresség érzését akkor éljük át, ha tudjuk, hogy mi az ami...

Megosztás
0 hozzászólás

Nem kell minden esetben másokhoz hasonlítgatni magunkat a munkaerő-piacon!

Nagyon sokszor halljuk, hogy ne méregessük , ne akarjuk mindig másokhoz hasonlítani magunkat. A kollégánk mindig többet teljesít, mint mi? Valaki szerencsésebb, mert őt léptették elő? Nem mindig célszerű másokhoz mérni magunkat. De nézzünk meg most 4 esetet, amikor igen!...

Megosztás
0 hozzászólás

Ezek a dolgok, amitől a legtapasztalatabbak is félni szoktak

Butaságot mondunk: Biztos előfordult már velünk, hogy hülyeséget mondunk. Ez mindenkiben benne van, így néha hajlamosak vagyunk nem is hozzászólni egy témához, pusztán ettől tartva. Nem akarjuk, hogy butának, hozzá nem értőnek vagy furának tartsanak minket. Senki sem tökéletes, néha...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit tehetünk zsebre egy customer service munkakörből?

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Soft-skillek, és hogyan emeljük ki ezeket

Tudom tudom, mindenki kiemelkedő kommunikációs képességekkel rendelkezik, és nagyon csapatjátékos, és a többi és a többi… Mára már rájöhet az emberiség, hogy ezeknél a sablon dumáknál több kell ahhoz, hogy valaki meghatódjon, és amúgy sem hiszi el senki ezeket a dolgokat,...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan maradjunk kreatívak?

A kreativitást igénylő munkák nem valók mindenkinek. Nem lehet mindenki művész, zenész, festő, filmrendező, marketinges, író, stb. Minden nap új ötleteket kitalálni időigényes és megterhelő tud lenni. Cody Wanner egy ilyen ember. Ő indított egy YouTube csatornát, ami segít inspirálni a...

Megosztás
0 hozzászólás

A Customer Service szakmák előnyei

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Boldog munkavállaló = produktív munkavállaló?

Mikor vagyunk a legmotiváltabbak a munkánk során? Ha egy hosszú nyaralásból értünk vissza? Egy fantasztikus vasárnap utáni hétfőn? Vagy épp pénteken, amikor tudjuk, hogy jön a jól megérdemelt pihenés? Akkor, ha nagyon meg lettünk dicsérve, vagy volt egy nagyon jó...

Megosztás
0 hozzászólás