Kategória: Pszichológia

Számodra mit takar a “siker” kifejezés?

Fizetésemelést kapni, előlépni, kitüntetést átvenni, bekerülni egy új céghez. A legtöbbünk ezeket azonosítja a sikerrel. Bár ezek megünneplendő események, mégsem feltétlenül csak ezek határozzák meg a karrierünk sikerességét. Hosszútávon a sikeresség érzését akkor éljük át, ha tudjuk, hogy mi az ami...

Megosztás
0 hozzászólás

Nem kell minden esetben másokhoz hasonlítgatni magunkat a munkaerő-piacon!

Nagyon sokszor halljuk, hogy ne méregessük , ne akarjuk mindig másokhoz hasonlítani magunkat. A kollégánk mindig többet teljesít, mint mi? Valaki szerencsésebb, mert őt léptették elő? Nem mindig célszerű másokhoz mérni magunkat. De nézzünk meg most 4 esetet, amikor igen!...

Megosztás
0 hozzászólás

Ezek a dolgok, amitől a legtapasztalatabbak is félni szoktak

Butaságot mondunk: Biztos előfordult már velünk, hogy hülyeséget mondunk. Ez mindenkiben benne van, így néha hajlamosak vagyunk nem is hozzászólni egy témához, pusztán ettől tartva. Nem akarjuk, hogy butának, hozzá nem értőnek vagy furának tartsanak minket. Senki sem tökéletes, néha...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit tehetünk zsebre egy customer service munkakörből?

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Soft-skillek, és hogyan emeljük ki ezeket

Tudom tudom, mindenki kiemelkedő kommunikációs képességekkel rendelkezik, és nagyon csapatjátékos, és a többi és a többi… Mára már rájöhet az emberiség, hogy ezeknél a sablon dumáknál több kell ahhoz, hogy valaki meghatódjon, és amúgy sem hiszi el senki ezeket a dolgokat,...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan maradjunk kreatívak?

A kreativitást igénylő munkák nem valók mindenkinek. Nem lehet mindenki művész, zenész, festő, filmrendező, marketinges, író, stb. Minden nap új ötleteket kitalálni időigényes és megterhelő tud lenni. Cody Wanner egy ilyen ember. Ő indított egy YouTube csatornát, ami segít inspirálni a...

Megosztás
0 hozzászólás

A Customer Service szakmák előnyei

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Boldog munkavállaló = produktív munkavállaló?

Mikor vagyunk a legmotiváltabbak a munkánk során? Ha egy hosszú nyaralásból értünk vissza? Egy fantasztikus vasárnap utáni hétfőn? Vagy épp pénteken, amikor tudjuk, hogy jön a jól megérdemelt pihenés? Akkor, ha nagyon meg lettünk dicsérve, vagy volt egy nagyon jó...

Megosztás
0 hozzászólás

Tendenciák a munkaerő-piacon, nőként

Sokat beszélünk a nemek közötti különbségekről a munkaerő-piacon. Általában sajnos a férfiak felé billen a mérleg nyelve. Az alábbi kutatást a McKinsey& Company végezte, és Észak-Amerikára vonatkozik. De, mint tudjuk, sok a hasonlóság, ami az USA-ban van, nálunk is releváns...

Megosztás
0 hozzászólás

Sleep deprivation? Mit tehetünk ellene?

Nem sok idegesítőbb érzés van annál, mint amikor egy nagyon fárasztó nap után hazaesünk a munkából, és igazából egyszerűen képtelenek vagyunk elaludni. Mindannyian éltük már át ezt. Csak ott fekszünk, nem leszünk álmosak az istennek sem, és egyre inkább azon...

Megosztás
0 hozzászólás