A Customer Service szakmák előnyei

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Az összevissza jelentkezésről.

Már két éve bankoknál dolgozok toborzóként. Az egyik legidegesítőbb jelenség, amivel nap, mint nap találkozom, az az, hogy ész nélkül mindenre bejelentkeznek emberek. Ez egyaránt érvényes magasan kvalifikált szakemberekre, és alacsony iskolai végzettségű álláskeresőkre is. Ez a mi oldalunkról borzalmasan...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit kérjünk, ha nem fizetésemelést?

Nem mindig, sőt inkább nagyon ritkán van lehetőség fizetésemelésre. De más jellegű dolgokban is lehet hozzájárulást kérni a cégtől. Egészen sok féle opció van, bár tudom, a nagy részéből úgy se lesz semmi, de ha meg sem próbáljuk, akkor biztosan...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan kerüljük el a horror gyakornoki munkákat?

Mindenki hallott már (vagy tapasztalt) horror sztorikat a gyakornokságról. A legendák a kávéfőzésről meg az iratok pakolgatásáról, ami nem ad igazi tapasztalatot. Vannak ilyenek is, de tapasztalatból mondhatom, hogy azért sok cégnél nagyon erős és jó alapokat adó gyakornoki programok...

Megosztás
0 hozzászólás

Meddig tart egy kiválasztási folyamat?

Mindenki tudja, hogy általában nagyon sokáig. Arról már többször írtunk, hogy mi lehet ennek az oka, most nem ez lenne a cikk lényege. Természetesen a toborzókat, HR-eseket is nyomja az idő. Kiváltképp, ha szolgáltatói oldalon ülnek, és még az ügyfél...

Megosztás
0 hozzászólás

Kihez fordulhatunk munkahelyi ügyekkel, ha nem a HR-hez és a vezetőkhöz?

Vannak olyan helyzetek, amikor nem igazán tudunk fordulni a munkahelyen a vezetőnkhöz, vagy a HR-hez. Van ahol nincs is HR, vagy van, hogy a vezetőnkkel nem olyan a kapcsolatunk. Jogos a félelmünk, hogy vajon kivel fogunk egyezkedni egy cégen belüli...

Megosztás
0 hozzászólás

Boldog munkavállaló = produktív munkavállaló?

Mikor vagyunk a legmotiváltabbak a munkánk során? Ha egy hosszú nyaralásból értünk vissza? Egy fantasztikus vasárnap utáni hétfőn? Vagy épp pénteken, amikor tudjuk, hogy jön a jól megérdemelt pihenés? Akkor, ha nagyon meg lettünk dicsérve, vagy volt egy nagyon jó...

Megosztás
0 hozzászólás

Tendenciák a munkaerő-piacon, nőként

Sokat beszélünk a nemek közötti különbségekről a munkaerő-piacon. Általában sajnos a férfiak felé billen a mérleg nyelve. Az alábbi kutatást a McKinsey& Company végezte, és Észak-Amerikára vonatkozik. De, mint tudjuk, sok a hasonlóság, ami az USA-ban van, nálunk is releváns...

Megosztás
0 hozzászólás

Honnan tudhatjuk, hogy már veszett a pályázat?

Ha akarjuk, ha nem, néha az a válasz, hogy “nem”. Ennyi. az viszont más kérdés, hogy miként tálalják ezt felénk. Ezeknek egymillió oka lehet. A recruiter nem gondolja, hogy elég jó fit-ek lennénk az állásra. A menedzsernek nem tetszik az...

Megosztás
0 hozzászólás

Miért érdemes néha csak úgy interjúra menni?

Ma már annak a korát éljük, hogy szinte nap mint nap megkereshetnek minket fejvadászok, recruiterek, HR-esek. Nem annyira a cégek diktálnak már, hanem inkább a jelöltek. A megfelelő lehetőséget ettől függetlenül természetesen nehéz megtalálni, de 1-1 interjút nem olyan nehéz...

Megosztás
0 hozzászólás