Kategória: Munkahelyi stressz

Intő jelek, amikből rájössz, hogy nem jó helyen dolgozol

Néhány dolog, ami arra uta, hogy muszáj váltani. A főnököd szól, hogy van egy tök izgi új projekt, amire téged szeretne felkérni mert te vagy a legügyesebb a csapatban. Erre az a reakciód, hogy azon kezdesz gondolkodni, hogy hogyan kerülhetnéd...

Megosztás
0 hozzászólás

Az első pár hónapban hogy kérjünk segítséget a munkahelyen, ha nehézségeink vannak?

Az első három hónap nagyon fontos egy új munkahelyen. Nem csak azért, mert ez az időszak jelenti általában a próbaidőt, de meghatározza a hosszabb távon rólunk kialakult, és az általunk a munkahelyről is kialakított véleményt. Ehhez azonban elengedhetetlen az, hogy...

Megosztás
0 hozzászólás

3 ok, hogy miért fontos a munkavállalók megtartása

Manapság a csapból is a toborzás folyik, és sok cég arra helyezi a hangsúlyt. Azonban, mint tudjuk, a megfelelő munkavállalók megtartása is nagyon jó eszköze annak, hogy ne kelljen a cégeknek annyit toborozni. Bontsuk ki ezt a témát. Óriási idő...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan kezeljünk munkahelyi hibákat? Hogyan kommunikáljuk ezt a vezetőnkkel?

Mesélek egy sztorit. Egy ember a karrierje elején elkövetett egy hibát, ami életre szóló leckét nyújtott számára. Egy fontos értekezletre hívták, ahol kiemelt, kulcsfontosságú ügyfelekkel kellett találkozni, és prezentációt tartani nekik egy üzleti témában. A város egy olyan pontján volt...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan kommunikáljuk egy kollégánkkal azt, hogy nem kapja meg azt a pozíciót, amit megpályázott a cégen belül?

Ez a bejegyzés most egy kicsit nem a munkavállaló oldaláról fog megfogalmazódni, de mégis érdekes, és tanúlságos lehet, és szerintem sokatok találkozott már ilyennel. Mi a helyzet, ha megpályázunk egy pozíciót a cégünkön belül, de nem mi kapjuk meg. Vezetőként...

Megosztás
0 hozzászólás

Munkahelyi prezentációs technikák (1. rész)

Nagyon sok munkakör egyik legfontosabb eleme az, hogy kiválóan tudjunk prezentálni. Akár eredményeket, akár terveket vagy stratégiákat. Akár kollégáknak, akár top menedzsereknek. Ezért úgy gondoltam, hogy egy vázlatot érdemes lenne összeállítani, ami talán segíthet nektek felkészülni, főleg ha még rutintalanok vagytok...

Megosztás
0 hozzászólás

Nem kell minden esetben másokhoz hasonlítgatni magunkat a munkaerő-piacon!

Nagyon sokszor halljuk, hogy ne méregessük , ne akarjuk mindig másokhoz hasonlítani magunkat. A kollégánk mindig többet teljesít, mint mi? Valaki szerencsésebb, mert őt léptették elő? Nem mindig célszerű másokhoz mérni magunkat. De nézzünk meg most 4 esetet, amikor igen!...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit veszünk észre magunkon, amikor éppen kiégünk?

Még a legjobb munkahelyen is találkozhatunk a kiégéssel (lásd korábbi cikkünket a burnout szindrómáról). Vegyük most sorra a legtipikusabb jeleket, tüneteket. Egészségügyi problémák: A kiégés negatív hatással van a mentális és a fizikai egészségünkre is. Ez sokféleképpen jelentkezhet. Hát vagy...

Megosztás
0 hozzászólás

Nem tudunk elmenni szabadságra? Akkor hogy töltődjünk fel?

Még a legjobb munkahelyen is ki lehet égni néha. A legboldogabb munkavállalók is besokallnak néha. Minden nap ugyanaz, bemegyünk, csináljuk a melót, már meguntuk egy kicsit. Jó lenne elmenni nyaralni… De hát nem lehet, mert épp projekt van, vagy már...

Megosztás
0 hozzászólás

Ezek a dolgok, amitől a legtapasztalatabbak is félni szoktak

Butaságot mondunk: Biztos előfordult már velünk, hogy hülyeséget mondunk. Ez mindenkiben benne van, így néha hajlamosak vagyunk nem is hozzászólni egy témához, pusztán ettől tartva. Nem akarjuk, hogy butának, hozzá nem értőnek vagy furának tartsanak minket. Senki sem tökéletes, néha...

Megosztás
0 hozzászólás

Mindig jusson eszünkbe ez a három dolog, hogyha idegesítenek minket a kollégák

Néha a kollégák az agyunkra tudnak menni. Teletömik hülyeségekkel a bejövő mappánkat, szünetben odajönnek fölösleges baromságokról beszélgetni, vagy ott hagyják a konyhában a mosatlant. Vagy akármi… Kétségkívül másokkal együtt dolgozni (vagy élni) mindig kihívást fog jelentő. Ezért sokszor irigykednek azokra,...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan állítsuk le az őrjöngő főnökünket?

Amikor életemben először elkövettem egy nagy hibát, azt hittem vége a karrieremnek, és összedől a világ. Egy pár hónapja már a csapat tagja voltam, és egyre magabiztosabb voltam, kezdtem zsigerből csinálni a feladataimat, stb. Aztán hoppá, jött egy elég csúnya...

Megosztás
0 hozzászólás

7 tipp a munkahelyi változások hatékony kezelésére

Fogadd el, hogy a változás létezik. A legfontosabb dolog, amikor változások történntek, hogy megértsük és elfogadjuk, hogy ezek történnek. Nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik. Ez az első lépés. Nézz szembe a félelmekkel. Tök jó taktika lehet, hogy konkrétan papírra...

Megosztás
0 hozzászólás

Mikor zsarnok egy munkáltató?

Van az a mondás hogy nem szabad mindent bevállalni, mert akkor ránk ragad a bélyeg, hogy mindent bevállalunk, és mindent ránk is fognak sózni. Jó szándék, segítőkészség, szorgalom, ezek miatt könnyű ebbe belecsúszni, de nem mindig vesszük észre, hogy ez...

Megosztás
0 hozzászólás

Mi lehet annak az oka, hogy nem kapunk visszajelzést a vezetőségtől?

Az interjúkon, amiken részt veszek, az egyik leggyakoribb indoka annak, hogy miért akarnak munkahelyet váltani az emberek, vagy, hogy mivel nem elégedettek, az a visszajelzés hiánya. Visszajelzést, építő jellegű kritikát, értékelést adni nem egyszerű. Ennek több oka is lehet, de...

Megosztás
0 hozzászólás