Ezt bárki leírhatja csak úgy. De hát messziről jött ember bármit mondhat. Ezért sokkal jobb ha olyan szavakkal indikáljuk ezt, amik nem annyira direktek. Lássunk felsorolás szerűen néhány példát Úttörő
Kategória: Munkahelyi kapcsolatok
Kapcsolatok a munkahelyen: kollégák, főnökök, konfliktusok és jó csapatműködés titkai.

Hogyan tegyünkjó benyomást a főnökünkre?Hogyan tegyünkjó benyomást a főnökünkre?
Erről a kérdésről általában mindenkinek az jut eszébe, hogy „be kell nyalni…” Ez sajnos néha működik is, de mi most ennél civilizáltabb tippeket szeretnénk adni annak érdekében, hogy kiváló kapcsolatot
Hogyan tegyük hatékonyabbá a munkahelyi e-mail-ezést? (2. rész)Hogyan tegyük hatékonyabbá a munkahelyi e-mail-ezést? (2. rész)
A sikeres munkavégzéshez elengedhetetlen a hatékony munkahelyi kommunikáció. Ennek egyik alapvető pillére az elektronikus levelezés. Gyakran azonban ez is nehézkes, ezért most egy két részes bejegyzésben mutatunk nektek 30 tippet,

Tippek, ha betelt a pohár a cégnélTippek, ha betelt a pohár a cégnél
„Utálom a munkám. Utálom a cégem. Utálom a főnököm.” Sok ember utál valamit, vagy valamit a munkájukban, és meg sem tudom számolni, hányszor hallottam mostanában ezeket a mondatokat… Mit csinálj,

Hogyan akklimatizálódjunk egy új munkahelyen?Hogyan akklimatizálódjunk egy új munkahelyen?
A legnagyobb profiknak is meg kell szokni egy új munkahelyet. A szokásokat, a folyamatokat, a munkamegosztást, stb. Lássunk most négy tippet arra, hogy felgyorsítsuk ezt a folyamatot. Figyeljünk oda a

Hogyan osszuk be jobban az időnket a munkahelyen?Hogyan osszuk be jobban az időnket a munkahelyen?
Általában mindenki örülne, hogy ha 40 órából állna egy nap, hogy több mindenre jusson idő. Az elvégzendő dolgok listája sosem ürül ki, sose tudunk olyan korán hazaérni, mint szeretnénk, és

Mit ne tegyünk, ha találkozót szervezünk a kollégákkal/főnökünkkelMit ne tegyünk, ha találkozót szervezünk a kollégákkal/főnökünkkel
Még a meetingekről is meetinget tartunk: Sok cégnél már annyira trendi a meetingek megtartása, hogy már minden apró dologról szervezni kell egyet. Arról is, hogy mi lesz a másik meetingen.

Jól végzett munka megállapításaJól végzett munka megállapítása
Egy vezető dolga az, hogy rámutasson, hol lehet még fejlődni, hogyan lehet „növekedni” szakmailag. És ha véletlenül a rossz vágányon lennénk, vagy nem hozzuk az elvárásoknak megfelelő szintet, akkor azért

4 munkahelyi hazugság, amit mindenki elkövet, de nem kéne4 munkahelyi hazugság, amit mindenki elkövet, de nem kéne
Tegye fel a kezét az, aki még nem csinált ilyen dolgokat. De őszintén ám! Ilyen, vagy ehhez hasonló helyzetbe biztosan került már mindannyiunk a munkahelyén. Nézzünk pár p Azt állítani,

Három tipp, hogy vidáman fejezzük be a munkanapotHárom tipp, hogy vidáman fejezzük be a munkanapot
Elmész sörözni a haveroddal este, és mondod neki hogy a kollégád mekkora béna poént lőtt el a nap végén. Aztán órákkal később azon kapod magad, hogy az a téma, hogy

3 mondat, ami lehiggasztja a főnökünket, ha elkövettünk egy bakit3 mondat, ami lehiggasztja a főnökünket, ha elkövettünk egy bakit
Amikor életemben először elkövettem egy nagy hibát, azt hittem vége a karrieremnek, és összedől a világ. Egy pár hónapja már a csapat tagja voltam, és egyre magabiztosabb voltam, kezdtem zsigerből

Mi történhet velünk a munkába állásunk kezdetén?Mi történhet velünk a munkába állásunk kezdetén?
Biztosan találkoztál már olyan esettel, amikor valami egyáltalán nem olyan, mint ahogy azt állították neked. Ez bármikor előfordulhat egy új munkahelyen is. Az új munkahely is kialakít bennünk egy bizonyos

5 tipp, hogy hogyan vívjunk ki tiszteletet a munkahelyen5 tipp, hogy hogyan vívjunk ki tiszteletet a munkahelyen
Nem minden kollégánkkal jövünk ki jól. Nem is kell szeretnünk mindenkit. Minket sem fog mindenki szeretni. De ez nem jelenti azt, hogy nem kell kivívnunk a tiszteletüket. Lássunk 5 egyszerű

3 tipp, hogy hogyan kezeljük azt a főnököt, akivel sosem értünk egyet3 tipp, hogy hogyan kezeljük azt a főnököt, akivel sosem értünk egyet
Jó ha az ember megteheti a munkahelyén, hogy felszólal, ötleteket ad, és ezeket még komolyan is veszik. De mindig lesz egy olyan főnök, aki sorra lövi le a jó ötleteket,

5 téma, amit sose hozzunk szóba szakmai körökben5 téma, amit sose hozzunk szóba szakmai körökben
Szakmai körökben, munkahelyi helyzetekben néha egy kis társalgás is körülményes lehet. Nagyon nem mindegy, hogy mikor, hogyan és mit mondunk. Legyen szó akár egy sima beszélgetésről a kollégákkal, egy szakmai