Nagyon tetszik az ötlet, hogy egészségesen élj, a munkahelyeden is. De amikor eljön az idő, nehéz ám tenni érte. Nézzünk most 13 esetet, ami ide vág! Ti melyikkel szoktatok szembesülni?
Nagyon tetszik az ötlet, hogy egészségesen élj, a munkahelyeden is. De amikor eljön az idő, nehéz ám tenni érte. Nézzünk most 13 esetet, ami ide vág! Ti melyikkel szoktatok szembesülni?
Mindennapi munkavégzésünk során könnyen alakulnak ki olyan szokások, amelyek rombolhatják a professzionalizmusunkat. Szeretnénk most felsorolni nektek 10 olyan jellegzetes hibát, amire jó, hogyha odafigyelünk, ha igazán profinak akarunk tűnni a
Biztosan figyelmeztettek már minket korábban arra, hogy ne hazudjunk az állásinterjún, illetve az önéletrajzunkba se írjunk olyat, ami nem igaz. Ez azonban nem feltétlenül mindig helytálló. Valahogyan mindenki „hazudik” az
Vannak olyan dolgok, amiken szeretünk agonizálni. Emberi természetünkből fakadóan versenyzünk, jobbak akarunk lenni, meg akarjuk mutatni, ki akarunk tűnni, stb. Itt van a három leggyakoribb eset, amivel nem kellene foglalkoznunk.
Hamarosan újra itt az ország legnagyobb állásbörzéje, a HVG! Nem egyszerű feladat az álláskeresőknek villantani valamit, de a munkaadóknak sem az! Ha egy mondatban kellene összefoglalnom, hogy mit szoktam érezni
Az első három hónap nagyon fontos egy új munkahelyen. Nem csak azért, mert ez az időszak jelenti általában a próbaidőt, de meghatározza a hosszabb távon rólunk kialakult, és az általunk
A Január nyilván sok mindennek a kezdete. Sokunk úgy van vele, hogy megvárja az ünnepeket, aztán év elején nekiáll a keresgélésnek. Vannak visszatérő jelenségek, amiket érdemes figyelembe vennünk ilyenkor. Január
Gondoljunk arra, amikor valaki legutoljára tényleg megdicsért minket. Mi volt ez első reakciónk? „Jaj, meg sem érdemeltük” vagy „Nem is volt nagy cucc…” Vagy valami hasonló. Tudom, bókokat és dicséreteket
Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az
Alapvetően a legtöbb irodai munkához ez egy nagyon fontos skill. Vezetőként pedig pláne! Néhány elemet ezek közül átültethetünk az állásinterjúkba is, de a lényeg, hogy ne húzzuk másoknak az idejét fölöslegesen.
Eleged van a szombati munkanapokból? Elmesélem az én legutóbbi szombati munkanapomat, és három tippet arra, hogy hogyan engedjük el, ha nem sikerülne jól 🙂 Nincs jobb kifejezés, BOTRÁNYOS munkanapunk volt.
Teljesen mindegy, hogy hol és mit dolgozunk, de ezt az 5 alapvető dolgot minden egyes pozícióban megérdemel(ne) mindenki. Ez sajnos nem mindenhol jön össze, van ahol mind az öt, van
Történt már veletek olyan, hogy például megbeszéltetek meló után egy randit egy lánnyal/fiúval, aztán nem jött össze? Mert 5-ig tart a munkaidő, ti 5-kor ki is nyomtátok a monitort, vagy
Leírunk most három nagyon egyszerű, és sok esetben magától értetődő tippet, hogy hogyan lehetünk sokkal kedveltebb személyek a kollektívában. Ezekre bárki képes, és bármilyen munkahelyen működnek. Ha mi akarunk lenni
˝Az embertől mindent el lehet venni, csak egyet nem: azt a végső emberi szabadságjogot, mely szerint eldöntheti, hogyan álljon hozzá az adott körülményekhez.˝- Viktor Frankl, Az értelem keresése című könyvéből.