Hogyan facilitáljunk megfelelően egy munkahelyi megbeszélést?

Alapvetően a legtöbb irodai munkához ez egy nagyon fontos skill. Vezetőként pedig pláne! Néhány elemet ezek közül átültethetünk az állásinterjúkba is, de a lényeg, hogy ne húzzuk másoknak az idejét fölöslegesen. Ha ezt jól tudjuk menedzselni, akkor nagyon kedvelt munkavállalók leszünk. Az ehhez való felkészülsében segít ez a 10 alapvető kérdés.

A meeting előtt:

  • Felkészültnek érzed magad?
  • A többi résztvevő is felkészültnek érzi magát?
  •  Érdeklődik is a többi résztvevő?

A meeting alatt:

  • Érintesz minden fontos pontot az agendából?
  • Mindenki (vagy legalábbis az emberek nagyrésze) odafigyel?
  • Kérdeznek a résztvevők?
  • Ezek a kérdések sikeresen megválaszolódnak?
  • Mindenki elmondhatja, vagy el meri mondani a véleményét?

A meeting után:

  • Mindenki tisztában van a meeting után, hogy mit kell tennie?
  • Mindenki megteszi a szükséges lépéseket?
  • A meeting szélesebb kontextusba helyezett célja megalósult?
  • Rajtad kívül más is úgy érzi, hogy volt értelme ennek a meetingnek?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek

Nem találsz munkát Magyarországon? Itt van 10 lehetőség, amit a világ bármely pontjáról végezhetszNem találsz munkát Magyarországon? Itt van 10 lehetőség, amit a világ bármely pontjáról végezhetsz

Ügyfélszolgálat. Telefonon és egy távolról elérhető számítógépes rendszeren bárhonnan tudunk segíteni az ügyfelek problémáinak megoldásában. Weboldal tesztelő. Nemcsak számítógépen, de telefonon, tableten, stb-n is ellenőrizhetjük, hogy mennyire működőképes és felhasználóbarát

Mi az a „stresszinterjú” ?Mi az a „stresszinterjú” ?

Hol találkozhatunk ezzel a módszerrel? Bizonyos munkakörök betöltéséhez elengedhetetlen a stressz-kezelési képesség. Ügyfélkapcsolati, beszerzési, és hasonló pozíciók esetében gyakran kell elégedetlen, ideges, ingerült ügyfelekkel dolgoznunk, ahol muszáj megőriznünk a nyugalmunkat.