Karriertippek irodavezető feladatot ellátó munkavállalóknak

Irodavezetőként az ember egy kicsit mindig ilyen “mindenes”. Jónak kell lenni adminisztrációban, emberek irányításában, HR-ben, tárgyalásban, informatikában is egy kicsit, stb. Az irodavezetők bármilyen cégnél is dolgozzanak, mindig a céges kultúra és a munkahelyi hangulat / eredmények motorjai, mozgatórúgói. De ők is mindig tehetnek a fejlődésük érdekében.

Fontos, hogy a belső tudásukra építsenek. Ők szokták ismerni az egész céget, a többi társterületet, nekik van meg általában az a historikus tudásuk a cégnél, ami nagyon fontos tapasztalat. Ez pedig az évekkel és a rutinnal jön, amit folyamatosan erősíteni kell.

Az is fontos, hogy a bevezetőben sorolt sokféle tevékenység közül válasszák ki, hogy mi az amiben tényleg a legjobbak, és amit a legjobban szeretnek csinálni. A többi skillt is szinten kell tartani, de az erősségekre lehet mindig a legjobban építeni.

Az sem árt, ha mindenre igent mondanak. Persze nem kell őrült módjára minden hülyeséget elvállalni, de egy irodavezető mindig jó színben fog feltűnni a magasabb beosztású vezetők körében, ha rá lehet bízni az ügyeket.

Nagyon sok olyan skillt lehet tanulni a munka világában, ami elsőre nem tűnik nagyon hasznosnak irodavezetőként, ám mégis értékes, és jól transzferálható. Emiatt nyugodtan pályázzunk meg ilyen állásokat akkor is, ha más területről van szakmai tapasztalatunk.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenegy − hét =