Irodavezetőként az ember egy kicsit mindig ilyen „mindenes”. Jónak kell lenni adminisztrációban, emberek irányításában, HR-ben, tárgyalásban, informatikában is egy kicsit, stb. Az irodavezetők bármilyen cégnél is dolgozzanak, mindig a céges kultúra és a munkahelyi hangulat / eredmények motorjai, mozgatórúgói. De ők is mindig tehetnek a fejlődésük érdekében.
Fontos, hogy a belső tudásukra építsenek. Ők szokták ismerni az egész céget, a többi társterületet, nekik van meg általában az a historikus tudásuk a cégnél, ami nagyon fontos tapasztalat. Ez pedig az évekkel és a rutinnal jön, amit folyamatosan erősíteni kell.
Az is fontos, hogy a bevezetőben sorolt sokféle tevékenység közül válasszák ki, hogy mi az amiben tényleg a legjobbak, és amit a legjobban szeretnek csinálni. A többi skillt is szinten kell tartani, de az erősségekre lehet mindig a legjobban építeni.
Az sem árt, ha mindenre igent mondanak. Persze nem kell őrült módjára minden hülyeséget elvállalni, de egy irodavezető mindig jó színben fog feltűnni a magasabb beosztású vezetők körében, ha rá lehet bízni az ügyeket.
Nagyon sok olyan skillt lehet tanulni a munka világában, ami elsőre nem tűnik nagyon hasznosnak irodavezetőként, ám mégis értékes, és jól transzferálható. Emiatt nyugodtan pályázzunk meg ilyen állásokat akkor is, ha más területről van szakmai tapasztalatunk.