Itt a nyár, és 8 tipp, hogy szabi alatt hogy kapcsolj ki hatékonyan

  1. Csináljuk meg, amit meg kell. Persze a szabi pihenésre van, de azért szánjunk 1-2 órát azokra a dolgokra, amiket a munkanapokon sosem tudunk vagy akarunk vagy bírunk elintézni.
  2. Mozogjunk. Néha jó, ha végigdöglünk egy egész napot, de a legtöbbször attól nem leszünk kipihentebbek. Keljünk fel, mozogjunk, csináljunk valamit, biciklizzünk, sétáljunk, nem is kell feltétlenül sportolásra gondolni.
  3. Tudjuk, mi kell nekünk. Mindenki másból töltekezik. Valakinek bandázni kell a haverokkal, valaki pont, hogy egyedül akar lenni, valaki aktívan tud pihenni, valaki passzívan. Egyik sem jó vagy rossz, csak az a lényeg, hogy imserjük a preferenciáinkat.
  4. Figyeljünk az evésre. Attól, hagy lazulunk, nem kell hülyére zabálni magunkat.
  5. Készükjünk a reggelre. Nagyon rossz úgy indítani a napot, hogy ott van a sok tegnapi mosatlan. De ez csak egy példa 🙂
  6. Power napping. Tudod, amikor erőből alszol gyorsan sokat 🙂
  7. Próbáljuk kerülni a bulizást, a koffeint, alkoholt, stb. Nem mondom, hogy mindig mindent meg kell vonni, de pont nem fogjuk kipihenni magunkat, ha végig bulizzuk az egész szabadságot.
  8. Lepük meg magunkat. Egy kis apróság csak, de egy nagy kád fürdővíz, vagy egy hosszabb zuhany, egy picit fincsibb vacsora, vagy bármi hasonló is sokat tud dobni a hangulaton.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük