Ezeknek a pontoknak egy része vagy egésze nem csak vezetőknek hasznos. De egy igazán sikeres vezetőnek a személyiségét / viselkedését ezek általában jellemzik. Nézzük hát, mi segíthet minket a karrierünk során!
- Tudjuk, hogy kik vagyunk a folyamatban. Ki vagyok én, hogy meghozzam ezt a döntést? Hogy elvállaljam ezt? Hogy így beszéljek? Hogy ezt csináljam? Hogy így csináljam? Kritikus, hogy értsük, pontosan kik és legföképp miért vagyunk ott, ahol éppen vagyunk.
- A kivitelezés nagyon fontos. Ahhoz, hogy eljussunk A-ból B-be a karrierünkben, kell egy nagy adag ambíció, tehetség, és egy sor dolog, de kell egy jó terv is arra, hogy hogyan vitelezzük ki ezt!
- Tudnunk kell, hogyan mozog a pénz. Bármilyen szektorról is beszéljünk, értenünk kell az alapvető pénzügyi folyamatokat, mert akkor fogjuk megérteni a többi ember működését, és motivációját is.
- Legyen több féle tapasztalatunk. Jó, ha nem csak egy féle feladatra specializálódunk, mert egy jó vezetőnek általában széles rálátása van különböző üzleti vagy egyéb szakmai területekre is.
- Jól kell tudni működni olyan közegben, ahol sokféle kultúra és sokféle generáció találkozik.
- Ha akadályba ütközünk, akkor tudnunk kell más irányból megközelíteni a problémákat.