A sikeres munkavégzéshez elengedhetetlen a hatékony munkahelyi kommunikáció. Ennek egyik alapvető pillére az elektronikus levelezés. Gyakran azonban ez is nehézkes, ezért most egy két részes bejegyzésben mutatunk nektek 30 tippet,
A sikeres munkavégzéshez elengedhetetlen a hatékony munkahelyi kommunikáció. Ennek egyik alapvető pillére az elektronikus levelezés. Gyakran azonban ez is nehézkes, ezért most egy két részes bejegyzésben mutatunk nektek 30 tippet,
Nagyon sokszor halljuk, hogy ne méregessük , ne akarjuk mindig másokhoz hasonlítani magunkat. A kollégánk mindig többet teljesít, mint mi? Valaki szerencsésebb, mert őt léptették elő? Nem mindig célszerű másokhoz
Az emberek elfoglaltak, én értem… De nincs is idegesítőbb érzés annál, mint amikor egy kellemes e-mail-váltásba keveredünk egy cég hiring manager-ével, aztán egyszer csak puff, eltűnt, mint a kámfor. Ilyenkor
Nyilván kellemetlen, ha a vágyott előléptetésre nem minket, hanem mondjuk a kollégánkat jelölték. Ilyenkor eszeveszetten elkezdjük küldözgetni az önéletrajzunkat, mert hát „ennél a cégnél nincs továbbfejlődési lehetőség…” Valószínűleg mindenkivel történt
Pánik üzemmód: ON! Mindent megtettünk, hogy teljesítsük határidőre, amit kértek, de már tudjuk, hogy esélyünk sincs rá, hogy ez bekövetkezzen. A határidő pedig vészesen közeleg! Már éppen arra készülünk, hogy
Eldöntöttük, hogy munkahelyet váltunk. De igazából csak eddig jutunk mindig. Minden egyes alkalommal amikor leülünk állásokat böngészni, vagy az önéletrajzunkat javítgatni, csak azt érezzük, hogy „meh…” Szóval, meg is tehetnénk
Az interjú végén meg szokták kérdezni tőlünk, hogy van-e esetleg kérdésünk. Ilyenkor nagyot lehet villantani, ha érdekeset kérdezünk. Nem azt, hogy mennyi a fizetés. Lássunk néhány jó példát. Hogyan járul
„Utálom a munkám. Utálom a cégem. Utálom a főnököm.” Sok ember utál valamit, vagy valamit a munkájukban, és meg sem tudom számolni, hányszor hallottam mostanában ezeket a mondatokat… Mit csinálj,
Hogyan érdemes kommunikálnunk a leendő munkáltató felé azt, hogy az előző helyünkről kirúgtak minket? Tételezzük fel, hogy nem azért küldtek el, mert valami hatalmas hibát csináltunk, hanem mondjuk üzleti érdek
Ez a cikk a sikeres emberekről szól. Olimpiai bajnokokról, nobel-díjasokról, Fortune 500-as cégvezetőkről. Van egy érdekes hasonlóság közöttük. Nem számít, hogy mennyire sikeresek és gazdagok, ettől függetlenül mindegyikük bizonytalan. Mindegyikünknek
Egy toborzónak természetesen az a feladata, hogy akár több ezer jelölt közül szűrje ki azokat, akik potenciálisak lehetnek. Keresi a megfelelő skilleket, végzettségeket, tapasztalatokat, amik relevánssá teszik a jelöltet a
Hányszor éreztük már úgy, hogy jól esne, ha megdicsérnének a kollégák valamiért, vagy eszükbe jutna a születésnapunk, vagy egyszerűen csak megkérdezik, hogy hogy érezzük magunkat? Ezek a dolgok fontosak a
Néhány karrierszakértő azt mondja, hogy a napot, amikor az új munkahelyen kezdesz, a következő beosztásod tervezésével kellene kezdened. És tudod mit? Kellene is! Csak győződj meg arról, hogy eléggé koncentrálsz
Még a legjobb munkahelyen is ki lehet égni néha. A legboldogabb munkavállalók is besokallnak néha. Minden nap ugyanaz, bemegyünk, csináljuk a melót, már meguntuk egy kicsit. Jó lenne elmenni nyaralni…
A legnagyobb profiknak is meg kell szokni egy új munkahelyet. A szokásokat, a folyamatokat, a munkamegosztást, stb. Lássunk most négy tippet arra, hogy felgyorsítsuk ezt a folyamatot. Figyeljünk oda a