Ezt csak annak a klubnak a tagjai értik, akik már rég nem szeretik a munkájukat. Még mindig jól akarjuk csinálni a munkánkat. Néhány évvel ezelőtt Apa azt mondta, hogy attól
Kategória: Munkahelyi kapcsolatok
Kapcsolatok a munkahelyen: kollégák, főnökök, konfliktusok és jó csapatműködés titkai.

Mit jelent az érzelem alapú vezetés?Mit jelent az érzelem alapú vezetés?
Kétféle elménk van. Az egyik az értelmi elme, a másik az érzelmi elme. Az értelmi elme mindig hátrányban a felfogás és a válasz tekintetében, mert az első lökést mindig a

Általános vezető-beosztott kapcsolatokÁltalános vezető-beosztott kapcsolatok
Ideális főnök alatt általában olyan személyt értünk, aki demokratikusan viselkedik, mindenkit igyekszik bevonni a döntésekbe, és ezt úgy teszi, hogy a háttérből támogatja őket, és megadja nekik a kellő tiszteletet,

4 Tipp, hogy hogyan tegyük hatékonyabbá a munkahelyi meetingeket!4 Tipp, hogy hogyan tegyük hatékonyabbá a munkahelyi meetingeket!
Tele vannak a napjaink végeláthatatlan meetingekkel, brainstormingokkal és hasonló nyalánkságokkal? Sokszor húzódnak el, és nem jutunk eredményre velük? Itt van négy tipp, hogy mit tehetünk egy meeting végén, amitől előrébb

Szervezeti kultúra és CSR?Szervezeti kultúra és CSR?
Amikor belépünk bármilyen intézménybe, vagy csak kívülről látjuk az épületét, megtekintjük a honlapját, beszélünk telefonon az ügyfélszolgálatos munkatársukkal, meglátjuk a cég logóját, akkor máris valamilyen kép alakul ki bennünk. Lesz

6mondat, amiből egyből levágják a határozatlanságunkat6mondat, amiből egyből levágják a határozatlanságunkat
Ebben a bejegyzésben 6 olyan gyakran előforduló mondatot írunk le nektek, amit nem csak az álláskeresés, de a munkavégzés során is célszerű elkerülni. Oké, hogy csak illedelmesek szeretnénk lenni, de

A rossz főnök 10 tulajdonsága (1. rész)A rossz főnök 10 tulajdonsága (1. rész)
Nemrég a jó főnök kiváló tulajdonságairól írtunk. Most nézzük meg az ellenkezőjét! Ebben és a következő bejegyzésben 10-10 olyan dolgot sorolunk, amit mindenki utál a főnökében. Akinek nem inge…

A munkáltató megbízhatóságaA munkáltató megbízhatósága
Ez a bejegyzés a diplomadolgozatomból került átemelésre. A munkáltató megbízhatóságáról szól ez a rész. „A kutatás utolsó, ám egyben egyik legfontosabb kérdése az volt, hogy mitől tartanak a kutatásban résztvevők

7 hiba a meetingekkel kapcsolatban7 hiba a meetingekkel kapcsolatban
1. Még a meetingekről is meetinget tartunk: Sok cégnél már annyira trendi a meetingek megtartása, hogy már minden apró dologról szervezni kell egyet. Arról is, hogy mi lesz a másik

A jó főnök 8 ismérveA jó főnök 8 ismérve
Összegyűjtöttünk nektek 8 olyan tulajdonságot, ami egy vezetőt kiválóvá tehet szerintünk! Nektek mi a véleményetek? Mitől lesz valaki jó főnök? Írjátok meg nekünk kommentben! 1. Többet hallgatnak, mint beszélnek:

Kutya a munkahelyen?Kutya a munkahelyen?
Nagyon megosztó a téma, mindkét táborba sokan tartoznak. Valahol engedik, valahol nem, de leginkább nem. Van, aki szereti a kutyákat, és van aki nem. Kevés a kutyabarát munkahely, de ez

A munkahelyi kiégés 9 jeleA munkahelyi kiégés 9 jele
Még a legjobb munkahelyen is találkozhatunk a kiégéssel (lásd korábbi cikkünket a burnout szindrómáról). Vegyük most sorra a legtipikusabb jeleket, tüneteket. Egészségügyi problémák: A kiégés negatív hatással van a mentális

19 dolog, amit érdemes átgondolnunk, nem csak a munkahelyen!19 dolog, amit érdemes átgondolnunk, nem csak a munkahelyen!
Mai bejegyzésünkben egy rövid listát láthattok. Itt van ez a 19 gondolat, amik segíthetnek átlendülni egy újabb nehéz napon. Érdemes átgondolni, hogyan viszonyulunk ezekhez a dolgokhoz, nem csak a munkahelyen,

5 kétféle képpen értelmezhető állítás, ami elhangozhat az interjún5 kétféle képpen értelmezhető állítás, ami elhangozhat az interjún
„Addig dolgozunk, amíg nincs kész a munka” Pozitív értelmezés: Rugalmas munkavégzést ajánlunk, tehát ha hamarabb befejezed a feladatodat, akkor a vártnál korábban is hazamehetsz. Negatív értelmezés: Arra számítunk, hogy ha

4 apróság, amit mindenki jól tud csinálni a munkahelyén4 apróság, amit mindenki jól tud csinálni a munkahelyén
Nehéz időket élünk manapság. Gyakran érezhetjük úgy, hogy mi semmit nem tudunk tenni, hogy a világ jobb hely legyen. És amúgy is, a napjaink túlzsúfoltak, ingázunk a munkahelyünkre, meetingek, túlóra,