Tedd rendbe az online fiókodat

Mi az, amit a potenciális munkáltatók találnak, amikor online utánad kutatnak? Győződj meg ezekkel a tanácsokkal arról, hogy pozitív, szakmai eredményeket találnak.

Amikor munka után keresel, vállalatokat kutatsz át, és elmondod az egész világnak, hogy te munkát vadászol, viszonzásul az emberek fel fognak rád nézni. Tartsd észben, hogy egy munkaerőfelvevő vezető keményen keres, hogy egy olyan jelöltet találjon, akit keresnek. Ők nem csak tétlen fogadnak és bírálnak önéletrajzokat. Használnak Google-t, Linkedin-t, ipari blogokat és kulcsszó keresőket, hogy többet tudjanak meg a jelöltekről – ahova te is tartozol.

Tehát, légy felkészült. Lehet azt feltételezed, hogy a blogod és a Twittered tilos területek a munkaerőfelvevő vezetők számára, de nem azok. Ha a weben van, akkor a munkáltatóid megtalálhatják és meg is fogják. Itt van néhány módszer, hogy a folyamat élvonalában maradj.

Hogyan ellensúlyozd a potenciális piros zászlókat.
Ha egy Google keresés a nevedre tartalmaz olyan megkérdőjelezhető dolgokat, amiket nem tudsz eltávolítani vagy leszedni, akkor szükséged lesz azokat a piros zászlókat lefelé mozdítani a keresési eredmények listáján. Hogy ezt megtedd, szükséged lesz elárasztani az internetet pozitív, szakmai tevékenységgel az oldaladon. Az első lépésed a közösségi média felhasználói fiókod rendbetétele lesz. A második egy szakmai módon történő részvétel a weben.

Tedd rendbe a Linkedin oldalad.
Néhány évvel ezelőtt, a munkáltatók átnézték a jelölt személyes közösségi média felhasználói fiókját, hogy megértsék, ha egy vállalat kultúrájába beleillenél –  és hogy megnézzék, ha bármilyen piros zászlód van. Habár, a szakmai közösségépítő weboldalak növekedésével, mint a Linkedin, ezt a munkáltatók az első állomásukká teszik. Tehát mielőtt nekiesel a Facebook üzenőfaladnak és a Twitterednek, tedd rendbe a Linkedin profilodat, győződj meg arról, hogy a megosztott információidat gondosan megszerkesztetted és jelentőségteljes kulcsszavakat tartalmaz.

Most végezz el egy alapos tisztítást.
Ha már egyszer a Linkedin oldalad a top shopban van, itt az ideje a közösségi média felhasználói fiókod alapos tisztításának. Zárold az adatvédelmedet Facebook-on. Szabadulj meg minden megkérdőjelezhető és nem szakmai képektől. Ellenőrizd a Twitter felhasználói fiókod és távolítsd el azokat a tweetjeidet, amiket nem szakmainak gondolsz. Nézd át a blogod és győződj meg arról, hogy a legutóbbi néhány posztod kifejezi azt, hogy hogyan szeretnél kinézni a potenciális munkáltatók szemében.

Kommentelj okosan és professzionálisan.
Csatlakozni egy nyilvános kommenthez releváns ipari blogokhoz fűződik. Valami jelentőségteljeset adni egy értekezéshez és fontolóra venni azt a lehetőséget, hogy a munkáltatóid meg fogják találni ezeket a szálakat. Valószínűleg megfogják találni!

Kulcsszavak, kulcsszavak, kulcsszavak.
Használj olyan kucsszavakat, amikről tudod, hogy a munkáltatóid keresni fogják, amikor frissíted az online megjelenésed. Ez a taktika alapvető a Linkedin számára, a blogod számára és bármilyen szakmai oldal számára, ahol kommenteltél vagy amihez hozzájárultál. Az elsőrangú kulcsszavak tartalmazni fogják az iparhoz tartozó kifejezéseket és a leglényegesebb képzettségeidet.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek