Ne hagyjunk nyomokat magunk után :)

Könnyű elárasztani az irodai/munkahelyi számítógépünk merevlemezét mindenféle fölösleges dologgal. Ebbe a hibába én is bele szoktam esni, ezért leírom, hogy miket töröljünk le. Így nem fogunk elveszni a sok sok fájl között, és nem veszi el a figyelmünket a valódi munkavégzéstől.

  1. Screenshotok. Én nagyon gyakran használom őket, infókat elküldeni, lementeni nem lementhető dolgokat, és még ezerféle dologra. De a végén már annyi van össze-vissza hogy nem férünk tőle. Vagy húzzuk be őket egy külön mappába, vagy a lomtárba. Nekem rendeszeresn megtelik velük az asztalom, és elég idegesítő már 🙂
  2. Régi dokumentumok: Persze vannak dolgok, amiket tárolni kell törvényileg is. De azért nem biztos, hogy a 2002-es ügyfél adatbázisra még szükségünk van. Csak a helyet foglalják, és sose fogjuk megnyitni őket. Ha nagyon kell, írjuk ki egy DVD-re, de nem lesz rá nagyon igényünk, csak arra jók, hogy ne találjuk meg közöttük a többi olyan fájlt, ami viszont kell.
  3. Letöltések: Na ez a legjobb. Ebből aztán annyi összegyűlik, hogy le se tudjuk görgetni a lista végéig az intézőt. És a legtöbb helyet ezek foglalják el. Itt nagyon sok tényleg a fölösleges dolog, és még vírus is lehet bennük.
  4. Appok, alkalmazások: HA tele van a gép nem használt alkalmazásokkal, programokkal, akkor gondolkodjunk el a létjogosultságukon a gépünkön. Csak lassítják a rendszert, értékes memóriát kötnek le. És szintén: minek legyenek ott?
  5. Jegyzetek: Én elég sok jegyzetet írok a gépen. De a végén már olyan könnyű elveszni közöttük.

 

Néha tegyük meg ezeket, könnyebb lesz az életünk tőle 🙂

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek

Key Account Manager, ügyfélmenedzser, ügyfélreferens és hasonló állások érdekelnek? Itt van 10 kérdés, amivel készülhetsz az interjúra!Key Account Manager, ügyfélmenedzser, ügyfélreferens és hasonló állások érdekelnek? Itt van 10 kérdés, amivel készülhetsz az interjúra!

Sok kereskedelmi és szolgáltató cég alkalmaz ügyfélmenedzsereket. Ezek lehetnek értékesítői vagy „simán csak” kapcsolattartói állások is. Alapvetően mindegyikre igaz, hogy a következő készségeket/képességeket szokták keresni egy interjún: Vezetői képesség, szervezőkészség,