1-2-3 oldalas CV?

ÉN személy szerint nagyon szeretek rövid, tömör, könnyen értelmezhető CV-t olvasni. Nem törvényszerű, hogy egy oldalasnak kell lennie, bár én azt preferálom. Van néhány eset, amikor érdemes azért hosszabbat, sőt, van olyan, hogy direkt kérünk valakitől egy részletesebbet is.

Mikor érdemes egyoldalas CV-t készíteni?

  • Ha tudjuk, hogy nagyon gyorsan kell a lényeget átadnunk, és ez a cél.
  • Ha frissdiplomás pályakezdők vagyunk, vagy még nagyon a karrierünk elején járunk.
  • Amikor totálisan szektort váltunk. Nem fogja érdekelni annyira a sok évnyi értékesítési tapasztalatunk az interjúztatót, ha közben megtanultunk programozni, és egy IT-s melóra jelentkezünk 🙂
  • Ha nem váltottunk gyakran a karrierünk során.

Mikor érdemes kétoldalas CV-t készíteni?

  • Akkor, amikor a fentebbi témákat picit jobban ki kell bontanunk. Két oldalba már belefér, hogy néhány nagyobb eredményünket részletezzük.
  • Ha többféle tapasztalatunk van, de mindegyiknek van releváns része az aktuális pályázathoz, és ezeket meg szeretnénk jeleníteni.
  • De a kétoldalas CV nem mentség arra, hogy telezsúfoljuk.

Mikor érdemes három oldalas CV-t készíteni?

  • Aki 3 oldalnál hosszabb CV-t ír, az szerintem gáz.
  • 3 oldalas CV csak annál szükséges, aki nagyon speciális helyzetben van, például magas beosztású felsővezető, tudományos területen dolgozók, kormányzati/politikai terület, stb.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek

A jó főnök 8 ismérveA jó főnök 8 ismérve

Összegyűjtöttünk nektek 8 olyan tulajdonságot, ami egy vezetőt kiválóvá tehet szerintünk! Nektek mi a véleményetek? Mitől lesz valaki jó főnök? Írjátok meg nekünk kommentben!   1.       Többet hallgatnak, mint beszélnek:

Key Account Manager, ügyfélmenedzser, ügyfélreferens és hasonló állások érdekelnek? Itt van 10 kérdés, amivel készülhetsz az interjúra!Key Account Manager, ügyfélmenedzser, ügyfélreferens és hasonló állások érdekelnek? Itt van 10 kérdés, amivel készülhetsz az interjúra!

Sok kereskedelmi és szolgáltató cég alkalmaz ügyfélmenedzsereket. Ezek lehetnek értékesítői vagy „simán csak” kapcsolattartói állások is. Alapvetően mindegyikre igaz, hogy a következő készségeket/képességeket szokták keresni egy interjún: Vezetői képesség, szervezőkészség,