16 tipp, ha kifejezetten távmunkában / remote-ben / home-office-ban gondolkodunk.

  1. A megfelelő iparágban / szektorban kezdjünk keresni
  2. Még alaposabban nézzünk utána a cégnek a jelentkezés előtt
  3. Sok cég már eleve kötelező home-officcal tervez, nézzük meg, hogy elosztják-e az ülőhelyeket a cégnél.
  4. Nézzük meg, hogy mit nyújtanak a startup-ok
  5. Keressünk olyan platformokat, ahol eleve ilyen állásokat hirdetnek. (Külföldön már jobban elterjedtek ezek)
  6. Legyen egy listánk azokról a cégekről, akiknél már eleve működik ez a rendszer. Ha most nincs is nyitott állás, a jövőben tudjuk, hol kell keresnünk.
  7. Már a könyökötökön jön ki, de még inkább networköljünk, sokszor ugorhatunk be segíteni otthonról egy cégnek, akár szerződéses alapon is.
  8. Tegyünk különbséget a távmunka és a home-office között.
  9. Figyeljünk a kommunikációnkra és arra, hogy kezdeményezzünk, és azonnal reagáljunk mindenre (ezt figyelik)
  10. Legyünk őszinték azzal kapcsolatban, hogy mit szeretnénk.
  11. Az összes sablonos HR kérdésre legyen valami frappáns, és távmunkához köthető válaszunk
  12. Hangsúlyozzuk és támasszuk alá, hogy jóban vagyunk a határidőkkel.
  13. Személyes indokokat kerüljük
  14. Világítsunk rá, hogy a távmunka miért jó a cégnek
  15. Legyen jó felszerelésünk a távmunkára
  16. Ne hagyjuk a cégre a dolog megtervezését.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek