9 eszköz és trükk, amivel elősegíthetjük a hatékony álláskeresésünket.

Mindig jelennek meg új tool-ok, app-ok, eszközök, vagy lehetőségek, amikkel hatékonyabbá tudjuk tenni az álláskeresésünket. Nem biztos, hogy azonnali eredménnyel, de mindenképp érdemes őket kipróbálni néha 🙂 Nem szeretném részletesen kifejteni ezeket, inkább csak összegyűjteni, hogy mik vannak a piacon, és nagyjából mire lehet őket használni.

  1. A Twitteren csinálhatunk álláshirdetési listákat, és ezeket automatizálni is tudjuk, úgyhogy források ezreiből tudja nekünk összegyűjteni a a hirdetéseket.
  2. A JibberJobber-t használhatjuk arra, hogy nyomon kövessük és adminisztráljuk az összes jelentkezésünket és pályázatunkat, egy rendezett, áttekinthető felületen.
  3. A Linkedin önéletrajz készítő funkciója egy fokkal jobb, mint a többi CV generátor, és hasonlók.
  4. A Linkedin-en a profilunk URL-jét mi magunk is beállíthatjuk, ha elég kreatívak vagyunk, akkor ebből egész jó figyelemfelkeltést tudunk csinálni.
  5. A Resunate nevű alkalmazás abban tud segítni, hogy értékeli az önéletrajzunkat bizonyos paraméterek alapján, amiket az automata jelölt lőszűrő rendszerek használnak.
  6. A SocialMention nevű tool arra jó, hogy saját magunkra rá tudjunk keresni, hogy mikor, hol és hogyan említettek meg minket bármilyen on-line felületen. Így a reputációnkat tudjuk ellenőrizni valamilyen szinten.
  7. A Linkedin csoportokon keresztül olyan elérhetőségeket is meg tudunk szerezni, amit máshol nagyon nehezen tudnánk.
  8. A Contactually pedig arra jó, hogy segít minket emlékeztetőkkel, sablonokkal, tippekkel, hogy a meglévő szakmai network-ünket jól tudjuk menedzselni.
  9. Az Insightly pedig egy olyan eszköz, ahol a kontaktjaink névjegyeit tudjunk nagyon kényelmesen menedzselni. Akár a papír alapú névjegykártyákról bevitt adatokról van szó, akár digitális aláírásokról, számokról, címekről, stb.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

3 × 5 =