- A megfelelő iparágban / szektorban kezdjünk keresni
- Még alaposabban nézzünk utána a cégnek a jelentkezés előtt
- Sok cég már eleve kötelező home-officcal tervez, nézzük meg, hogy elosztják-e az ülőhelyeket a cégnél.
- Nézzük meg, hogy mit nyújtanak a startup-ok
- Keressünk olyan platformokat, ahol eleve ilyen állásokat hirdetnek. (Külföldön már jobban elterjedtek ezek)
- Legyen egy listánk azokról a cégekről, akiknél már eleve működik ez a rendszer. Ha most nincs is nyitott állás, a jövőben tudjuk, hol kell keresnünk.
- Már a könyökötökön jön ki, de még inkább networköljünk, sokszor ugorhatunk be segíteni otthonról egy cégnek, akár szerződéses alapon is.
- Tegyünk különbséget a távmunka és a home-office között.
- Figyeljünk a kommunikációnkra és arra, hogy kezdeményezzünk, és azonnal reagáljunk mindenre (ezt figyelik)
- Legyünk őszinték azzal kapcsolatban, hogy mit szeretnénk.
- Az összes sablonos HR kérdésre legyen valami frappáns, és távmunkához köthető válaszunk
- Hangsúlyozzuk és támasszuk alá, hogy jóban vagyunk a határidőkkel.
- Személyes indokokat kerüljük
- Világítsunk rá, hogy a távmunka miért jó a cégnek
- Legyen jó felszerelésünk a távmunkára
- Ne hagyjuk a cégre a dolog megtervezését.
16 tipp, ha kifejezetten távmunkában / remote-ben / home-office-ban gondolkodunk.
Categories: