Mire számíthatnak az irodákban dolgozók mostanában (2. rész)

A tegnapi cikkre rákapcsolódva egy pár infót, gondolatot, hasznos tippet szeretnénk megosztani veletek.

Ha megtörtént a részleges visszatérés az irodákba, akkor fel kell készülnünk bizonyos dolgokra. Ezeket most listaszerűen szeretnénk leírni nektek, valamelyik tipp, valamelyik infó, stb.

  • Az irodákban is oda kell figyelni a másfél méteres védőtávolság betartására.
  • A legtöbb cég mindenhova ki fogja helyezni a kézfertőtlenítőket, a maszkokat, kesztyűket, stb. Ezeket használuk is, ha szükséges.
  • Néhány cégnél a közös használatú terekben kötelező lesz a maszk használat.
  • Érintésmentes testhőmérséklet mérést is be fognak vezetni sok helyen, hogy ha lázas valaki, akkor azonnal ki tudják szűrni a veszélyt.
  • A legtöbb cégnél a meeting kultúra nagyon meg fog változni, erre szigorú szabályokat fognak hozni, ott is meg kell majd tartani a távolságot, nem lehet majd túl nagy létszámú, stb.
  • A Home Office a normális életbe való visszatérés után is sokkal elfogadottabb lesz.
  • Rugalmasabbak lesznek a munkaidőkeretek, törzsidők, ebben szinte minden cég nyitni fog.
  • Szokjuk meg a vegyes meetingeket, ahol a fele társaság ott van, a fele meg online csatlakozik, ezeket a rendszereket ki kell alakítani mindenkinek.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek

Key Account Manager, ügyfélmenedzser, ügyfélreferens és hasonló állások érdekelnek? Itt van 10 kérdés, amivel készülhetsz az interjúra!Key Account Manager, ügyfélmenedzser, ügyfélreferens és hasonló állások érdekelnek? Itt van 10 kérdés, amivel készülhetsz az interjúra!

Sok kereskedelmi és szolgáltató cég alkalmaz ügyfélmenedzsereket. Ezek lehetnek értékesítői vagy „simán csak” kapcsolattartói állások is. Alapvetően mindegyikre igaz, hogy a következő készségeket/képességeket szokták keresni egy interjún: Vezetői képesség, szervezőkészség,