15 rossz munkahelyi szokás, amit elhagyhatsz év elején

Az új év mindig a fogadalmakról szól. Persze nagy kitartás kell, hogy ezeket be is tartsuk. Tudom, nem mindenki bűnös ezekben, de szerintem jó kis lista azokról a rossz szokásokról, amiket igazán el lehet ám hagyni 🙂

  1. Munkahelyi szünetek és rendes ebédelés rendszeres kihagyása.
  2. Vasárnapi rákészülés a munkára (pl e-mailek elolvasása, pánikolás a hétfő miatt)
  3. Pénteki to-do lista (hétfőre) kihagyása.
  4. A „nemproduktív” időszakok végigerőltetése
  5. Adminisztrációs terhek megúszása, és az emiatti késés
  6. „Majd holnap megcsinálom” mentalitás
  7. Felkiáltójelek használata! Higgyétek el, idegesítő! 😀
  8. Túlmagyarázni magunkat, barokkos körmondatokban
  9. Betegen is bemenni dolgozni
  10. Kihagyni a céges rendezvényeket.
  11. Elherdálni a pénzemet a büfében
  12. Igénytelenül hagyni a munkakörnyezetünket.
  13. Elhanyagolni a szakmai hálózatunkat.
  14. Lustának lenni tanulni
  15. Benne maradni egy rossz munkában

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

További cikkek

A jó főnök 8 ismérveA jó főnök 8 ismérve

Összegyűjtöttünk nektek 8 olyan tulajdonságot, ami egy vezetőt kiválóvá tehet szerintünk! Nektek mi a véleményetek? Mitől lesz valaki jó főnök? Írjátok meg nekünk kommentben!   1.       Többet hallgatnak, mint beszélnek: