- Több pozitív visszajelzést kapunk, mint építő jellegű kritikát. Ez olyan alap dolognak tűnik, ám hajlamosak vagyunk a napi pörgésben ezekről megfeledkezni. Az elején persze sokszor mondták (nem rosszindulatból), hogy ezt meg azt így meg úgy csináljuk, de most már ugyanezeken a dolgokon teljesen rutinból megyünk végig.
- Gyorsabban dolgozunk. Nyilván ez is alap. Kevesebb idő kell mindenhez, kevesebbet kell kérdezni, kevesebbet kell várni másra. Nem kell az útmutatókat és szabályzatokat bújnunk, és kérdezgetni, hogy kinek kell írni a leveleket. De mint ahogy mondani szokás, a munka legyen gyors és minőségi:)
- Összességében magabiztosabbak vagyunk. Az elején még sose mertünk jelentkezni és közbeszólni egy meetingen. Már nem kérünk mindenről visszajelzést, mert tudjuk, hogy jó az, amit csináltunk. És ami a legfontosabb, hogy tisztában vagyunk azzal, hogy a csapat értékes tagjai vagyunk.
- Nem fog annyira ellenőrizni minket a vezető. Már nem csak mi magunk vagyunk magabiztosak, de a főnökünk is biztos bennünk. Emiatt vagy komolyabb feladatokat is ránk mer bízni, vagy pedig amit eddig csináltunk, azt nem fogja annyira ellenőrizni és micro-menedzselni.
- Több és komplexebb feladatot bíznak ránk. Az előző ponthoz kapcsolódva, ha fejlődünk, akkor ezt egy jó vezető azzal hálálja meg, hogy olyat is ránk bíz, amiről régen álmodni sem mertünk volna. Ma meg már olyan a to-do listánk, hogy két évvel ezelőtt bele se mertünk gondolni, hogy ilyeneket fogunk csinálni.
5 jele annak, hogy többet fejlődtünk szakmailag, mint gondolnánk!
Categories: