Key Account Manager, ügyfélmenedzser, ügyfélreferens és hasonló állások érdekelnek? Itt van 10 kérdés, amivel készülhetsz az interjúra!

Sok kereskedelmi és szolgáltató cég alkalmaz ügyfélmenedzsereket. Ezek lehetnek értékesítői vagy “simán csak” kapcsolattartói állások is. Alapvetően mindegyikre igaz, hogy a következő készségeket/képességeket szokták keresni egy interjún: Vezetői képesség, szervezőkészség, kommunikáció, cél-orientáltság, ügyfélközpontúság, értékesítési attitűd, stb. Ezen kívül szeretnénk összegyűjteni nektek néhány kérdést, amire valószínűleg számíthattok egy ilyen interjú alkalmával:

  1. Hogyan építesz ki erős ügyfélkapcsolatokat?
  2. Mesélj el egy helyzetet, amikor egy hibád miatt az ügyfél elégedetlen volt, és akár el is vesztetted az ügyfelet. Hogy próbáltad megoldani a helyzetet? Mit tanultál belőle?
  3. Hogyan közelítesz meg egy ismeretlen ügyfelet?
  4. Ha hideghívással keresel fel egy új ügyfelet, és azt válaszolja, hogy most túl elfoglalt, keresd hat hónap múlva, mit reagálnál?
  5. Milyen módszer/szoftver segítségével rendszerezed a munkád? Használsz-e Salesforce-t vagy egyéb CRM rendszert?
  6. Milyen lépéseket teszel, ha azt látod, hogy a havi/negyedéves terveddel le vagy maradva?
  7. Milyen gyakori kifogásokkal szoktál találkozni az ügyfelek részéről a munkád során? Hogyan kezeled ezeket?
  8. Volt-e saját ötleted, amit az egyik termék vagy szolgáltatás kapcsán miattad javítottak/fejlesztettek, akár ügyfélvisszajelzés alapján?
  9. El tudnád mesélni, amikor egy szerződés meghosszabbítása először “nem” volt, de te mégis “igenné” alakítottad?
  10. Felhívhatnánk-e a korábbi ügyfeleidet referencia gyanánt?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük