Itt van 5 egyszerű lépés, ami segít neked megszerezni egy adminisztratív asszisztens pozíciót egy nagyvállalatnál. Nem számít milyen szerepet keresel, ezek az irányelvek segítenek elmozdítani a céljaid felé.
Az adminisztratív asszisztensek szorgalmas szakemberek, akik igazgatókat vagy csapatokat támogatnak azzal, hogy támogatják a napi ügyeket. Ezek azok a dolgozók (néha adminisztrátoroknak hívják őket), akik másokat az ütemtervhez, a költségvetéshez, az időhöz kötnek, valamint kapcsolatban vannak velük. Eltávolítják az akadályokat, megtervezik az utazást és az elszállásolásokat, képviselik és bemutatják a munkáltatóikat, gondoskodnak az emlékeztetőkről, kapcsolatban állnak a vásárlókkal, kezelik az adatbázisokat, és gyakran segítenek a munkáltatóiknak felhasználni a kommunikációs technológiát, ami minden vállalat életében jelen van. Tehát, ha adminisztrációs munkát keresel, ezek a tanácsok és egyszerű irányelvek legyenek az eszedben.
Szemléltesd a többfunkciójú készségeidet.
A vállalat méretétől függően az adminisztrátorok számos feladatot elláthatnak. Ha egy hatalmas vállalatnál dolgozol, az egész napodat csakis azzal töltheted, hogy válaszolsz a telefonhívásokra és irányítod azokat (ami több képzést igényel mint amit el tudsz képzelni). Egy kisebb vállalatnál, egyetlen nap sokféle feladatból állhat, a számlák feldolgozásától a vásárlók segítésén át a beszámolók leadásáig. Használd az önéletrajzodat és mutasd meg az interjún, hogy te mindenre készen állsz és több, mint egy felelősséget tudsz kezelni.
Vonj be mindenkit az álláskeresésbe.
Te találtál egy nyitott adminisztrációs pozíciót, ami nagyszerűen hangzik! De..a fene egye meg.. ez egy mérnöki tevékenységet folytató cég, és neked csak például telekommunikácós vállalatoknál szereztél tapasztalatot. Mielőtt továbbállnál, gondold át mégegyszer. Add el a készségeidet. A munkádat értékelni fogják (és értékelniük kell), nem számít mit termel vagy készít a vállalat.
Dobd be a technológiai tudásod.
Néhány vállalat azért alkalmaz adminisztrátorokat, hogy támogassák a nagy csapatokat vagy a részlegeket. De ha egy embernek dolgozol, és ez a személy egy felsővezető, akinek nincs ideje átnézni a technológiai fejlődéseket és az okostelefon appokat. Nekik meg kell küzdeniük a vállalat számviteli szoftverjének a kormányzásával, a megosztott irattartók használatával, vagy akár szöveg küldésével. Viszont veled a csapatban, nincs lefagyott képernyő, megtévesztő menü, multimédiás előadás, vagy konferenciahívó szoftver, amit a munkáltatód nem tud kezelni.
Használd ki az ajánlólevelet.
Amikor egy vállalat egy adminisztratív asszisztenst alkalmaz, ők nem egy t robotot keresnek (jó esetben). Ők olyan valakit szeretnének, akivel kellemes együtt dolgozni. Olyan embert keresnek, aki derűsebbé teszi irodát és nyugodt és barátságos marad még nyomás alatt is. És egy olyan emberi lényt szeretnének, aki a józan eszét tudja használni a problémák megoldásához és a nehezen érthető helyzetek kezeléséhez. A legjobb módszer a bizonyításhoz az, hogyha vannak ezekről a tulajdonságokról erős ajánlólevek és más emberi lényektől származó pozitív visszajelzések. Gondosan válaszd ki az ajánlóleveleidet, és használd is azokat az álláskeresésed során.
Használd az álláskeresésed annak a tanácsolására, hogy milyen lennél alkalmazottként.
Amikor benyújtasz egy önéletrajzot, kövesd nyomon.
Aztán nézd meg még egyszer, ha nem hallottál róla semmit. Légy kitartó és türelmes. Amikor egy interjún jelensz meg, öltözz elegánsan. Amikor kapcsolatba kerülsz az interjúvolóddal, kezeld őket olyan módon, ahogyan te kezelnél egy értékes vásárlót. Beszélj tisztán és magabiztosan. Légy vidám és meghatározó. Gondoskodj a megjelenésről, tehát légy becsületes és biztató, hogy az interjúvoló kicsit elveszettnek érezze magát, amikor belépsz az ajtón (legyen ez a célod). Röviden, mutasd be, milyen lehet veled dolgozni. A részletek számítanak.
Az ˝5 módszer a tökéletes adminisztrációs munka megszerzéséhez˝ poszt először a LiveCareer blogon jelent meg.