Category Archives: Kommunikáció

Mit tudnak a vezetők elrontani már azelőtt, hogy az új kolléga belépne?

Szerző: | 2018-08-09

Nem készítik fel megfelelően a csapatot az új kolléga érkezésére. Senki nem szereti a kellemetlen meglepetéseket. És azt sem, hogyha ráerőszakolják egy másik embert személyét. A jelenlegi csapat vezetőként ugyanakkora prioritás, mint az új kolléga személye. Éppen emiatt foglalkozni kell a csapat felkészítésével is, beszélni kell velük, informálni őket mindenről, és jó ötlet lehet bevonni őket. Nálunk a… Bővebben »

Etikett üzleti környezetben/szakmai rendezvényen

Szerző: | 2018-07-10

Néhány gondolatot szeretnénk megosztani veletek a céges rendezvények elvárt viselkedésformákról, és hogyan válhat előnyödre egy ilyen program! Fontos észben tartanunk, hogy bár a céges rendezvények alapvetően szocializáló, jutalmazó és morálnövelő jellegűek, de ettől függetlenül ezek üzleti események (még ha családi napnak is hívják). Viselkedj ennek megfelelően, mert egy ilyen rendezvényen is mindenki figyel, kiváltképp a vezetők! Ne utasítsuk… Bővebben »

Magától értetődő tabu témák, amik néha mégsem maguktól értetődnek a munkahelyen

Szerző: | 2018-05-24

Szakmai körökben, munkahelyi helyzetekben néha egy kis társalgás is körülményes lehet. Nagyon nem mindegy, hogy mikor, hogyan és mit mondunk. Legyen szó akár egy sima beszélgetésről a kollégákkal, egy szakmai találkozóról, egy meetingről, vagy egy kávészünetről. Vallási, faji, politikai kérdésekben polarizálódni: Ahogy ezeket a sorokat írom az az érzés jár a fejemben, hogy kell-e egyáltalán emlékeztetnem erre akárkit… Bővebben »