Ezekkel a képességekkel is rendelkeznünk kell, ha munkába szeretnénk állni

Az álláshirdetéseket nagyon alaposan olvassuk el, mielőtt megpályázunk egy hirdetést, mert ezekből sok minden kiderül. A vállalatok, különösen a multinacionális cégek az esetek többségében meghatározzák, milyen képesítésekkel, képességekkel kell, rendelkezünk. Vegyük sorba az általánosságokat: Jó kommunikációs készség: Mondani sem kell,...

Megosztás
0 hozzászólás

Egyedi munkaköri leírás

Erről nagyon keveset szoktunk beszélni, de figyeljünk arra, hogy a munkaköri leírást nagyon alaposan olvassuk el, ha felvételt nyertünk egy céghez. Azért is, hogy a későbbiekben ne érje szó a ház elejét, meg persze legyünk tisztában azzal, mit is kell...

Megosztás
0 hozzászólás

Egyéb képességek, amelyek nem mindig szerepelnek egy hirdetésben

Amikor állásra jelentkezünk, természetesen jó, ha tisztában vagyunk képességeinkkel. Ha rábukkanunk egy álláshirdetésre, akkor láthatóvá válik számunkra, melyek azok a kompetenciák, amelyeket elvárnak tőlünk a cégek. Sokszor olvashatjuk azt, hogy kiváló kommunikációs készséggel, nyelvtudással, tapasztalattal kell rendelkeznünk. Mindemellett jó, ha...

Megosztás
0 hozzászólás

A csapatépítő csak jót tehet a munkavállalóknak, és a cégnek is

Minden vállalat életében vannak olyan periódusok, amikor húzósabb a munka, többet kell teljesíteni, és mindenki feszültebb az átlagnál. Különösen igaz ez akkor, amikor valamilyen pályázat elnyerésről van szó. A húzósabb időszak közben is lehet szervezni egy csapatépítőt, kieresztve ezzel a...

Megosztás
0 hozzászólás

Sporttal jobban megy a munka

Ma már nem újdonság, hogy a stressz része életünknek. Nem csoda, hiszen a munkahelyen számos stressz érhet bennünket. Időre kész kell lenni a jelentéssel, az adminisztrációt is meg kell csinálnunk. Csapatban dolgozunk, és egyik kollégánknak el kell menni előbb. Jó...

Megosztás
0 hozzászólás

Neked fontosak az alábbi tényezők a munkahelyen?

Kis túlzással ki lehet jelenteni, hogy a munkahelyünk a második otthonunk. Nem csoda, hiszen életünk jelentős részét a vállalatnál töltjük. Ezért nagyon fontos, hogy irodánkat, vagy munkaterületünket megpróbáljuk otthonossá tenni. Vannak olyan tényezők, amelyek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy elmondhassuk: jó...

Megosztás
0 hozzászólás

Merünk hibázni? Felvállaljuk véleményünket?

Hibázni senki nem szeret, ez tény, de ugyanakkor elkerülhetetlen. Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik-tartja a mondás. Felgyorsult világunkban vannak szituációk, amikor gyorsan kell reagálni egy helyzetre, gyorsan meg kell oldani egy problémát. Teljes mellszélességgel vállaljuk tetteinkért a felelősséget,...

Megosztás
0 hozzászólás

Álláskeresés mindenkor

Ma már megdőlni látszik az a tény, hogy csak akkor keresünk munkát, mikor valóban szükségünk van rá. Az élethosszig tartó munkahely fogalma mára már felértékelődött. Régen természetes volt, hogy egy munkavállaló 18. életévét követően elhelyezkedett egy cégnél, és egészen nyugdíjas...

Megosztás
0 hozzászólás

A vállalat arculata

Ha arculatról beszélünk, először mi jut eszünkbe? Általánosságban véve ezt jelenti: külső megjelenés. A cégeknek ez nagyon fontos, különösen a toborzás szempontjából. Alapjában véve beszélhetünk belső, és külső arculatról. Ebben a részben a külsőségekről fogunk szót ejteni. Amikor jelentkezünk egy...

Megosztás
0 hozzászólás

A jó vezető törődik a dolgozókkal

Azért, hogy jól érezzük magunkat munkahelyünkön, ebben nagy szerepe van a vezetőnek is. Mivel a világunk közvetlenebb lett, így a vezetőknek is változniuk kell, folyamatosan. Nekik is érdekük, hogy szót értsenek a dolgozókkal. A jó vezetőt az alábbi ismérvekről lehet...

Megosztás
0 hozzászólás