A munkáltatói márkára kell odafigyelniük a vállalatoknak!

A jövőben leginkább a munkáltatói márka építésére kell odafigyelniük a vállalatoknak. Többek között azért, mert a cégeknek lépéseket kell tenni annak érdekében, hogy megtartsák munkavállalóikat. Manapság könnyedén felmondanak a dolgozók a munkahelyükön, ha úgy ítélik meg, hogy a munkakörülmények nem kielégítőek számukra. A cégeknek többet kell törődniük a dolgozóikkal, hogy kideríthessék, milyen eszközökre van szükség ahhoz, hogy még inkább elégedettek legyen a munkavállalók. Az elégedettség hatékonyságot és sikert eredményezhet a vállalatoknak. Érdemes évente többször felmérést készíteni a dolgozói elégedettségről. Egy kérdőívben az alábbiakat ajánlatos megkérdezni a munkavállalóktól:

  • A dolgozók mennyire elégedettek a jelenlegi körülményekkel,
  • Melyek azok a tényezők, amelyek még jobban motiválnák őket a hatékony munkavégzésre?
  • Mennyire ajánlanák családtagjaiknak, barátaiknak, ismerőseiknek a vállalatot, mint munkahelyet,
  • Milyennek ítélik a munkahelyi légkört?

Érdemes ezekre a kérdésekre összpontosítani a vállalatoknak, mert ezekből sok minden kiderülhet, mit is gondolnak a munkavállalók a cégről. Ajánlott úgy összeállítani a kérdőívet, hogy az biztosítsa az anonimitást. Leginkább olyan vállalatoknál lehet ezt megcsinálni, ahol a bizalom magasabb szinten mozog munkáltató és munkavállaló között. A munkáltatói márka legfőbb célja, az őszinteség és a bizalom kiépítése, valamint törekvés arra, hogy a munkáltatói és munkavállalói igények még inkább egymásra találjanak. Mindezek nélkül a cégeknek nehéz bármilyen sikert elérni!

További cikkek

Munkahelyi konfliktusMunkahelyi konfliktus

Nem a legjobb dolog a világon a konfrontálódás, de vannak helyzetek, amikor indokolttá válik, legfőképpen a munkahelyen. Mindannyian mások vagyunk, eltérő személyiséggel, és adódhatnak olyan szituációk, amikor nem értünk egyet