Fontos, hogy szervezzük meg életünket Home Office-ban is!

Érdemes most erről beszélni egy keveset, hogyan tudunk hatékonyan dolgozni Home Office-ban! A lakkoság jelentős része, aki még meg tudta tartani munkáját, otthonról dolgozik. Azonban az élet korántsem olyan egyszerű, mint azt gondolnánk, pláne most, hogy a gyerekek is otthon vannak. Azonban egy kis átszervezéssel mindent meg lehet oldani:

  • A munka jelentős részét hagyjuk akkora, amikor a gyerekek alszanak. Ez rendszerint a delet és a délutánt érinti.
  • Délelőtt próbáljuk elintézni a munka adminisztrációs részét!
  • Rendszerint tartsuk a kapcsolatot kollégáinkkal, mert a munkát így lehet a leghatékonyabban elvégezni, főleg akkor, ha csapatmunkáról van szó!
  • Előfordulhat, hogy a vezetőséggel Skype beszélgetésen keresztül kell megbeszélést vitatni. Óhatatlan, hogy a gyerekek be ne nyitnának a szobába! Tegyünk ki az ajtóra egy STOP táblát, ezzel is jelezve, ha ez a jelzés kint van, nem szabad bejönni! Ha mégis bejönnek, akkor a vezetőség legyen elnéző, mert az otthoni életet sem egyszerű megszervezni!
  • A gyerekek digitális oktatásban részesülnek, így rájuk is figyelnünk kell! Ütemezzük be úgy a munkát, hogy délutántól

Fontos, hogy tartsuk be a napirendet, mert így könnyebben átvészeljük ezt az időszakot!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük