Munkavégzésünkre hatással
van az is, hogy milyen viszonyban vagyunk a vezetővel. Egyáltalán nem kell
bizalmi kapcsolatba kerülni vele, de törekedni kell a jó viszonyra. Vajon
milyen tulajdonságokkal rendelkezik egy jó vezető? Lássuk a listát:
Egy jó vezető empatikus, és megértő.
Bármikor kerülhetünk olyan élethelyzetbe, amikor nehezebben vesszük az
akadályokat, s emiatt nehezebben is tudunk dolgozni. Egy jó vezető képes arra,
hogy átérezze helyzetünket, s némely esetben tanácsot is ad, miként kezeljük a
kialakult helyzetet.
Érdeklődik irántunk, olyan szempontból,
hogy milyen volt a hétvégénk, hogy telt a nyaralásunk stb. Nem robotként kezel
bennünket, hanem emberként.
Egy jó vezetőre mindig lehet számítani, és
ha bármilyen problémánk adódik a munkahelyen, akkor el tudja intézni azt!
Egy jó vezető mindig kikéri alkalmazottai
véleményét egy fontos döntést illetően! Számára sokat jelent a csapat
véleménye, és szaktudása.
A vezető nem utasítást ad, hanem kér!
Máris sokkal szívesebben elvégezzük a kijelölt feladatokat, ha kérnek
bennünket, és nem utasítanak!
A hosszútávú, és sikeres
munkavégzés legfőbb alapja a vezetővel való együttműködés. Törekedjünk hát
erre, és sikeresek leszünk a szakmánkban!