Fontos az első benyomás!

Nem működnek az eddigi toborzási módszerek, ezért problémájuk lehet a vállalatoknak a munkaerőpiacon.  A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA konferenciáin a döntéshozóknak segítenek az új technikák elsajátításában, miután egyre nehezebben találnak munkaerőt a vállalatok, és a 2019-es előrejelzések szerint ez a probléma nem fog enyhülni egyelőre.

Nagy Gábor toborzási szakértő azt mondja, a vállalatok gondjait nem csak a szűkös munkaerő-kínálat okozza, hanem az is, hogy a toborzási kampányoknál alkalmazott technikák már nem felelnek meg az új kommunikációs csatornák támasztotta követelményeknek. A szakember három olyan területre hívja fel a figyelmet, ahol minimális változtatással nagymértékben növelhető a toborzási kampányok hatékonysága. Kiemelte: a jelenlegi problémák megoldása szemléletváltás nélkül nem érhetőek el. A munkaerő-felvétel mára egy értékesítési folyamatként írható le a legjobban. Ha jó a marketing akkor van elég érdeklődő, akinek értékesíteni lehet az állást.  Ezt komplex rendszerként kell kezelni, mert elég egy szűk keresztmetszet, és az egész folyamat megakadhat.

Forrás: piacesprofit.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

14 − tizenhárom =