A szellemi munkához sorolható az ügyfélszolgálati munkakör. A legtöbb helyen az alábbi elvárásoknak kell megfelelnünk:
- Kiváló kommunikációs képesség: Ez az első, és egyben legfontosabb elvárás, ami érthető. Munkánk során emberekkel kell bánnunk, és nem mindegy, hogyan kommunikálunk velük. Ellenkező esetben a vállalat hírneve kerülhet veszélybe, ha nem végezzük jól a munkánkat!
- Számítógépes ismeretek: A legtöbb munkához elengedhetetlen az informatikai ismeret. Egyes vállalatok magas szintű számítógépes tudást várhatnak el tőlünk. Milyen programokat érdemes ismerni? Az Office, Access, és a Word programokat ajánlatos ismerni!
- Munkatapasztalat: Nem írunk újat ezzel, hiszen számos cégnél elvárásként szerepel a tapasztalat. Miért is? Mert a vállalatok így időt takaríthatnak meg azzal, hogy betanítsák az új alkalmazottakat. Egy tapasztalt munkaerő pedig tudja a dolgát.
- Stressz tűrés: Egyes ügyfélszolgálati munkakörök stresszel is járhatnak, mivel általában emberek ügyeit kell megoldani. Mivel az emberek nem egyformák, mindenki másképp reagál bizonyos esetekre. Ne feledjük! Mindig higgadtan, és türelmesen kell megoldanunk a problémáikat!
- Megfelelő iskolai végzettség: Ahhoz, hogy betöltsünk egy munkakört, meg kell felelnünk a tanulmányi előírásoknak is. Vannak olyan cégek, ahol középfokú végzettséget kérhetnek tőlünk, míg máshol már csak OKJ-s képesítéssel kerülhetünk be egy vállalathoz!
Ha úgy gondoljuk, hogy megvannak a képesítéseink egy ügyfélszolgálati munkakör betöltéséhez, ne habozzunk, adjuk be jelentkezésünket még ma!