Vannak bizonyos dolgok, amelyeket be kell tartanunk a munkahelyünkön, (legalábbis ha hosszútávon meg szeretnénk tartani pozíciónkat!) Nézzünk meg ebből párat!
- Ne késsünk el! Biztosan mindenkivel megesett már, hogy nem ért be időben, de annak nyomós oka volt. Lehetőleg a késésből ne csináljunk rendszert, mert jönnek az írásbeli figyelmeztetések egymás után. Ezt követően pedig már azon kaphatjuk magunkat, hogy kénytelenek vagyunk aláírni felmondásunkat.
- Rendesen végezzük el a munkánkat: Elvégre is ezért fizetnek bennünket, hogy a hatáskörünkbe tartozó feladatokat hatékonyan, és maradéktalanul végezzük el. Ne hagyjunk magunk után plusz munkát munkatársainknak, mert így rossz fényben tüntethetjük fel magunkat.
- Váratlan helyzet bármikor adódhat, amelyet meg kell oldanunk! Legyünk hát talpraesettek, és oldjuk meg a fennálló problémát az előírásoknak megfelelően!
- Amennyiben elő van írva, hordjuk a munkaruhánkat! Feleslegesen ne keveredjünk bajba amiatt, hogy „sztrájkolunk” a munkaruha ellen. Mint mindennek, ennek is csak mi isszuk meg a levét.
- Munkaközi szünet jár ugyan, de tartsuk be a 30 percet, főleg akkor, ha ebédidőről van szó! Gondoljunk munkatársainkra is, hiszen nemcsak mi ebédelünk!
- Ha bármi történik, ami fontos a munkánk szempontjából, beszéljük meg munkatársainkkal. A kommunikáció nagyon fontos, és az esetleges konfliktusokat így könnyen meg lehet előzni! Ez nem előírás, de megkönnyítheti helyzetünket!