A szavak ereje, avagy a sikeres álláshirdetés

Sokan úgy gondolják egy álláshirdetésben elég megfogalmazni a szükséges szakmai tudást és a munkáért járó bért, azonban egy igazán sikeres hirdetéshez ehhez több kell. Ha azt akarjuk, hogy a hirdetésünkre felkapják a fejüket az álláskeresők, akkor figyelem felkeltőbbé kell tennünk azt. Lássuk, milyen plusz dolgokkal tehetjük ezt meg:

Teljes körű informálás

A munkavállalók első sorban 5 fontos kérdésre kíváncsiak egy álláshirdetésnél. A munkavégzés helye, annak jellege, a bérezés, a legfőbb feladatok, és a szükséges tapasztalat a munkabetöltéséhez. Ezekre a kérdésekre választ kell tudnunk adni ahhoz, hogy az álláskeresőből jelentkezést váltsunk ki.

A bérezés egy komoly húzóerőt jelenthet, de csak abban az esetben, ha konkrét nettó vagy bruttó fizetést jelölőnk meg, esetleg a béren kívüli juttatásokat soroljuk fel. Ezt követi a munkavégzés helyének pontos megjelölése, vagyis hogy ne csak a várost, de az adott környéket vagy utcát is jelöljük meg, hogy jelentkezők pontosan tudja, hogy cégünk hol működik, és hol szeretnénk őt foglalkoztatni. Szintén fontos terület az alkalmazni kívánt pozíció jellemzése, és a napi feladatok valamint az eseti megbízások megjelölése. A jelentkezőnk pontosan szeretné tudni, hogy milyen munkák elvégzésére keressük, valamint kíváncsiak hogyan fog teli egy napjuk. Természetes nem szabad átesnünk a ló túlsó oldalára sem, hiszen az sem tanácsos, ha ez a lista nagyon hosszú.

Az álom munkahely

Sok cég ott rontja el, hogy nem hangsúlyozza ki igazán, hogy mi az, amit a munkavállaló az ajánlat elfogadásával nyerhet. Az anyagi biztonság, a kiegyensúlyozott élet a munka és a magánélet között, a kollégák és a cégen belüli jó hangulat és az előrekési lehetőség. Jelöljük meg ezeket is ami leginkább igaz cégünkre.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük