Ez a tényező fontos a vállalatoknak

Minden cég szeretné magát jó színben feltüntetni, hogy a közvélemény elégedett legyen a tevékenységével. Azonban ehhez idő kell, mire egy vállalat hírnévre tesz szert regionálisan, vagy akár nemzetközi szinten is. A társadalmi felelősségvállalás az elmúlt évek folyamán fontos szerepet tölt be a vállalatok életében. Ha ellátogatunk egy cég honlapjára, akkor olvashatunk arról, mit tesz a vállalat annak érdekében, amely nemcsak a munkavállalókat, de a társadalmat is szolgálja.

Leginkább a környezetvédelem témája szokott napvilágra kerülni ilyenkor. Mit tesznek a vállalatok, és mi is azért, hogy megóvják a környezetet? Nézzünk meg pár példát erre:

  • A legegyszerűbb módja környezetünk megóvásának: a szelektív hulladékgyűjtés! Nem elegendő szelektív kukákat kihelyezni a munkahelyre, tudatosítani is kell az alkalmazottakban ennek a dolognak a fontosságát!
  • A szívószálak, és a műanyagok lebomlási ideje hosszú évekbe telhet. A cégek felhívhatják a figyelmet erre, és arra ösztönözhetik munkavállalóikat, hogy használjanak inkább kulacsot. Sokkal praktikusabb a használata, ráadásul a környezetet sem szennyezzük vele!
  • Ugyanez vonatkozik a műanyag evőeszközökre is. Otthonról hozhatunk egy villát, vagy kanalat, amit csak mi használunk a munkahelyen!
  • Fák ültetésével hozzájárulhatunk a jobb levegőhöz!
  • A vállalat minden évben szervezhet „szedd magad” akciót, ahol közösen a munkatársakkal együtt megtisztíthatjuk a cég külső területét a szeméttől!

A társadalmi felelősségvállalással is kivívhatja a hírnevet magának a vállalat!

További cikkek

Vezetői stílusokVezetői stílusok

Minden vállalat szeretne még sikeresebb lenni. Ehhez azonban célokat kell kitűzni, és elérni. A XXI. sz. változásaihoz igazodni kell, különben a cégek lemaradnak a versenytársaktól. Egy vezető nagyban meghatározhatja azt,