Nem működnek az eddigi toborzási módszerek, ezért problémájuk lehet a vállalatoknak a munkaerőpiacon. A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA konferenciáin a döntéshozóknak segítenek az új technikák elsajátításában, miután egyre nehezebben találnak munkaerőt a vállalatok, és a 2019-es előrejelzések szerint ez a probléma nem fog enyhülni egyelőre.
Nagy Gábor toborzási szakértő azt mondja, a vállalatok gondjait nem csak a szűkös munkaerő-kínálat okozza, hanem az is, hogy a toborzási kampányoknál alkalmazott technikák már nem felelnek meg az új kommunikációs csatornák támasztotta követelményeknek. A szakember három olyan területre hívja fel a figyelmet, ahol minimális változtatással nagymértékben növelhető a toborzási kampányok hatékonysága. Kiemelte: a jelenlegi problémák megoldása szemléletváltás nélkül nem érhetőek el. A munkaerő-felvétel mára egy értékesítési folyamatként írható le a legjobban. Ha jó a marketing akkor van elég érdeklődő, akinek értékesíteni lehet az állást. Ezt komplex rendszerként kell kezelni, mert elég egy szűk keresztmetszet, és az egész folyamat megakadhat.
Forrás: piacesprofit.hu