Ne halogassuk a munkát, mert a végén ráfázhatunk!

Hajlamosak lehetünk arra, hogy egyes feladatokat elhanyagolunk a munkahelyen. Nem is kell emlegetni, a sokak által utált adminisztrációt. Tetszik vagy sem, ez a munkafolyamat is hozzátartozik a tevékenységhez. Amennyiben lehet, ne halogassuk az adminisztrációs munkát, mert előbb vagy utóbb úgy is neki kell állni, és meg kell csinálni. A helyzetet súlyosbíthatja az, ha határidőre kell megcsinálni mindezt. Eleve sok a munkánk, ki sem látszunk a teendőkből. Úgy érezhetük, hogy káosz uralkodik irodánkban. Mit tehetünk azért, hogy hatékonyabban dolgozzunk?

  • Mindenekelőtt fontos, hogy rendszerezzük teendőinket. Nézzük meg, hogy melyek azok a munkák, amelyek elsőbbséget élveznek, és nagyon fontosak.
  • Időrendi sorrendbe rendszerezzük iratainkat az íróasztalon. Azok a dokumentumok kerüljenek legfelülre, amelyek nem tűrnek halasztást, majd úgy haladjunk a kevésbé fontosak felé, vagy amelyek még ráérnek.
  • Használjuk ki az okostelefonunk nyújtotta előnyöket, és jegyezzük fel mindazokat a munkafolyamatokat, amelyeket okvetlenül meg kell csinálnunk.
  • Ha a régi módszerek hívei vagyunk, akkor erre tökéletes lehet egy határidőnapló is.

Egy dologra törekedjünk, mégpedig arra, hogy munkánkra sose legyen kifogás. Ez a mi lelkiismeretünkön is múlik, hiszen érezzük, és tudjuk, hogy kellően odatesszük-e magunkat, vagy csak azokat a munkafolyamatokat végezzük el, amelyeket mindenképpen meg kell csinálnunk.

További cikkek

Munkahelyi konfliktusMunkahelyi konfliktus

Nem a legjobb dolog a világon a konfrontálódás, de vannak helyzetek, amikor indokolttá válik, legfőképpen a munkahelyen. Mindannyian mások vagyunk, eltérő személyiséggel, és adódhatnak olyan szituációk, amikor nem értünk egyet