Ahogy közeleg az évvége, egyre több helyen szóba kerül az év végi céges party, ahol végre ki lehet adni magunkból a fáradt gőzt, és egy jót bulizhatunk munkatársainkkal. Természetesen ennek a megszervezése időt igényel, hiszen a legjobb helyek már biztosan le vannak foglalva előre. Sokszor a HR-esek nyakába szakad a feladat, mert a vezetőség nem akar ezzel foglalkozni. Hogyan is érdemes nekiállni a szervezésnek?
- Először is fel kell mérni a helyzetet, hogy hányan szeretnének részt venni a bulin. Ez nagyon fontos, legfőképpen a költségek szempontjából! A vezetőségnek vannak kikötései a szervezéssel kapcsolatban. Egy bizonyos összegkeretből kell megszervezni a bulit, itt is fő a költséghatékonyság…
- A másik nagyon fontos szempont a helyszín. Természetesen ki lehet bérelni külsős helyeket, azonban ezeket már legalább 3-6 hónappal a buli kezdése előtt le kell foglalni, mert a jó helyekre gyorsan lecsapnak. Amennyiben nem lehet találni egy ideális helyet, akkor végszükség esetén maradhat a vállalat, mint helyszín.
- Ha már buli, akkor gondolni kell az ételre, és az italra is. Figyelni kell arra, hogy elegendő mennyiségűek legyenek. Ezért is fontos előzetesen egy felmérést csinálni arról, hogy hányan lesznek a bulin.
- Vannak olyan vállalatok, amelyek biztosítják annak a lehetőségét is, hogy az alkalmazottak családtagjai is részt vehetnek a céges bulin.
Azért, hogy jól sikerüljön a buli, fontos hogy időben meg legyen szervezve minden!