A cégek alapvető célja a profitszerzés, és a szervezeti hírnévépítés. Az elkövetkezendő időszakban a hírnév fontos tényezője lesz a cégeknek. Nézzük meg, hogy melyek azok a tényezők, amelyek lényeges szerepet kapnak a vállalatok mindennapjaiban!
- Közös értékek: Ahhoz, hogy egy cég sikeres maradjon, a munkavállalóival együtt közös érteket kell, hogy képviseljen! Ehhez mindenkinek tudnia kell, hogy mik a célok, és merre tart a vállalat!
- Stratégia: Egy sikeres cégnek mindig van valamilyen stratégiája, különösen manapság, amikor a folyamatos kihívásoknak, és változásoknak meg kell tudni felelni. A munkaerő piaci verseny egyre kiélezettebb a vállalatok szempontjából!
- Képességek: Szakképzett, és naprakész munkaerő! A vállalatok ezeket a szempontokat vallják, teljesen jogosan! Hatékonyságot, és hosszú távú sikert csakis így lehet elérni!
- Csapat: Fontos megemlíteni még a továbbképzéseket, és a tréningeket is!Ha egy cég sikeres akar maradni, muszáj képeznie munkavállalóit!
- Rendszerek: Attól függ, hogy milyen típusú vállalkozásról beszélünk. Netán kis vagy közép vállalkozás? Esetleg multinacionális cégről van szó? Méretből fakadóan kell meghatározni, hogy milyen rendszerben működik egy vállalat!
- Stílus: A sikerhez, és a hírnévhez hozzátartozik, hogy a vállalat milyen stílust képvisel a munkaerőpiacon! Az a lényeg, hogy kiemelkedjen a többi cég közül, könnyen megkülönböztethető legyen! Olyan mintha a stílus a „márkát” képviselné!