Az adatvezérelt vállalatkezelés segítségével olyan tényadatokra alapozott döntéseket hozhatunk, amelyek a munkavállalói teljesítmények felmérésével elősegítik a szervezet hatékony működését. Segítségükkel megkönnyíthetjük az alkalmazottak és a vezetők mindennapi munkáját. Emellett olyan átfogó információkhoz juthatunk a cég költségeiről, ami nagyban növelheti a termelékenységet.
Egy szoftver, ami drasztikus növekedést eredményezhet
Ha vállalatunkkal elköteleztük magunkat a digitális átalakulás hosszú, de annál sikeresebb útján, akkor keresnünk kell egy olyan céget, aki B2B szoftvermegoldásokkal foglalkozik. A Crosssec Solutions egy olyan programot kínál, aminek a használata megkönnyíti és optimalizálja a hétköznapi munkafolyamatokat.
Olyan szoftveres megoldással segít, ami felhasználóbarát, egyszerű kezelésével kiváltja a bonyolult excel táblázatokat, vagy a papír alapú adatgyűjtést. Segítségével nem kell többé komplikált függvényeket készíteni és mindent külön táblázatban vezetni. A Norma szoftvernek köszönhetően a havibérben, órabérben és a teljesítménybérben dolgozók bér- és tevékenységadatai is egyszerűen vezethetőek és bármikor lekérdezhetőek.
Kifejezetten azoknak a cégvezetőknek ajánlják, akik a megérzéseik helyett inkább tényekre alapozva szeretnék meghozni fontos döntéseiket, ezáltal tudatosan fejlesztve a vállalkozásukat.
Emellett természetesen az is számít, hogy az ilyen módon tárolt adatok a GDPR elvárásainak is teljeskörűen megfeleljenek.
Mitől más ez a megoldás?
Mivel ez egy felhőalapú szolgáltatás, nem vagyunk helyhez kötve. Napjainkban nagyon fontos szemponttá vált, hogy a munkánk szinte bárhonnan végezhető legyen. A szoftver használatához csupán internetkapcsolatra és egy jó böngészőre van szükség.
Könnyen mérhetjük vele az alkalmazottak teljesítményét, ezáltal a munkáltatói költségek is sokkal tervezhetőbbé válnak. Így akár még hónap közben is bármikor lehetőségünk van mérni a szükséges adatokat.
Ha a Crossec Norma szoftverét választjuk, nem egy egyszeri nagy kiadást jelent cégünk számára. Ez ugyanis egy szolgáltatás, ami folyamatosan bővül új funkciókkal.
Ráadásul egy ilyen megoldás még a kisebb forgalommal rendelkező kkv-k számára is megfizethető.
A szolgáltatás mellé, igény szerint tréninget is biztosítanak, és ügyfélszolgálati terméktámogatással is segítik az átállást.