Nagyon fontos az, hogy szeressük munkánkat, máskülönben csak kínszenvedésként fogjuk megélni a mindennapokat. Ma már a vállalatok is felismerték, hogy élményalapú munkavégzésére van szükség, máskülönben magas lesz a fluktuáció. Különösen az új generációra kell nagyobb hangsúlyt fektetni, őket kell tudni megbecsülni! Napjainkban, ha valakinek nem tetszik egy munkahely, könnyűszerrel beadja a felmondását. Mire kell összpontosítani egy vállalatnak a munkavállalói megtartása, és az újak toborzása érdekében?
- A munkavállalói élményt minden körülmények között biztosítani kell, ha szeretne jó munkavállalói márkát kialakítani a cég. A munkavállalói élmény lehet pozitív, vagy negatív!
- Egy állásinterjú, az első munkanap, a megszokott hétköznapok, a vállalati bulik, maga a márka, ezek mind hozzájárulnak a munkavállalói élmény kialakításához!
- Mindenhol a legfontosabb az első benyomás. S ezen nagyon nehéz változtatni. A vállalatnak el kell érnie, hogy az új belépőkben pozitív kép alakuljon ki a szervezetről.
- Mitől lehet élmény a munkavégzés? Leginkább attól, hogy a dolgozók tudjanak azonosulni a vállalat „márkájával”.Azt kell elérni, hogy akarják azt, a cég minél sikeresebb, és népszerűbb legyen az emberek körében.
- A cégeknek legfőképpen ezt kell elérniük a munkavállalóknál, a „márkával”, történő azonosulást. Mindezt meg lehet közelíteni a megfelelő munkahelyi légkör megteremtésével, a megfelelő bérezéssel, és a visszacsatolással.
- Sok munkavállaló, köztük az újabb generáció elvárja a visszacsatolást a vezetőségtől. Fontos számukra, hogy érezzék, fontosak a vállalat számára, máskülönben továbbállnak, és a munkáltatói márka is sérül.
Apró dolgokból tevődik össze a megfelelő munkavállalói élmény, de hosszútávon kifizetődő a vállalat számára. Egy jó hírű cég könnyebben szerezhet munkaerőt.