Nem árt tudni, hogy a cégek mindig a minőség megőrzésére, és fenntartására törekednek. Legfőképpen azok a vállalatok, amelyek valamilyen vendéglátóegységhez kapcsolódnak. Elég egy rossz pont és a vállalati hírnév csorbát szenved.
A felső vezetés és a munkavállaló egyaránt azon munkálkodik, hogy a munkavégzés minőségi keretek között történjen, hiszen másképp nem lehet profitot elérni. Folyamatos a fejlesztés, különösen napjainkban, amikor a trendek hónapról hónapra változnak. Egy minőségi vállalatnál a munkavállaló motiváltsága, eltökéltsége, pozitív hozzáállása a jellemző. A fő irányító eszközök, amelynek a vállalat a sikerét köszönheti az a hatékony kommunikáció és a kooperáció. Nem a szervezet, hanem a kultúra áll mindennek a középpontjában.
A minőségi vállalat legfőbb jellemzői: Az alkalmazottak minőségi eseményeken vesznek részt, ahol a megszerzett ismereteket kamatoztathatják/ alkalmazhatják a munkahelyen. A további célok közé tartozik, hogy a kommunikációs képességek, és a vezetési stílus fejlődjön.
A minőségi programokon kívül fontos szerephez jutnak a különböző továbbképzések, amelyeken a munkavállalók részt tudnak venni!
A menedzsmenten belül legfőképpen a felső vezetés elszeparálódik a többi részlegtől, így a munkavállalók nem vesznek részt az értékelésükben.
A minőség nagyon fontos a vállalatok számára, hiszen a fogyasztók nem fognak silány termékeket vásárolni, bármiről is legyen szó!