Irodai adminisztrátor állások és munkák

6 darab találat
  • BUSINESS
    Hosszúhetény, Pécs, Alda Holding Hungary Zrt.

    Árajánlatok és megrendelések felvitele és rögzítése az ügyviteli rendszerbe Egyéb adminisztrációs feladatok   MS Office programok ismerete /Word, Excel/, Felhasználói színtű számítástechnikai ismeretek, Precíz munkavégzés Segítőkészség önálló munkavégzésre alkalmasság  Üde,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotÁltalános iskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Dunakeszi, J&H Property Capital Bt.

    Irodai adminisztráció és adatrögzítés Pályázati dokumentációk ellenőrzése Telefonos ügyintézés és kapcsolattartás Informatikai rendszerek naprakészen tartása Munkaidő: Heti 40 óra Felhasználói szintű Excel, Word, Outlook ismeretek Pontosság, precizitás Önálló munkavégzés Középfokú...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Recsk, Trendi Car Trans Kft.

    Szállítólevelek naprakész vezetése, lefűzése, készítése Excel táblázat naprakész vezetése Mohu partnerportálra való rögzítés Üzemanyag bevételezése Kapcsolattartás a többi telephellyel jogosítvány megléte office programok ismerete, leginkább excel jó kommunikációs...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumOKJNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Pécs, Branau Kft.

    Irodai, banki ügyintézés, postázás. B kategóriás jogosítvány, rugalmasság, terhelhetőség, jó szervezőképesség. Pécsi Építőipari vállalkozás irodai ügyintéző munkakörbe keres kolléganőt, azonnali belépéssel.

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Eger, Agria Drink Kft.

    számlázás, telefon kezelés, rendelés felvétele, alapfokú számítógép ismeret, jó kommunikációs készség, Hasonló mukakörben való jártasság előny, de nem feltétel. 20 éves stabil cég, hosszú távú munkalehetőség, szabad hétvége, béren kívüli juttatás szép kártyára,...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Győr, Dr. Horváth Péter Közjegyzői Irodája

    recepciós feladatok ellátása, telefonközpont kezelése ügyvitelei rendszerek kezelése számlázással kapcsolatos feladatok ellátása egyéb adminisztratív feladatok ellátása kapcsolattartás az ügyfelekkel hitelesítések és okiratok előkészítése pontos és megbízható munkavégzés gyors és...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumFőiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott