Irodai adminisztrátor állások és munkák

6 darab találat
  • BUSINESS
    Eger, MPE Manna Misszió

    MS Office használata, kiemelkedően Excel. Szociális nyilvántartó rendszer napi kezelése. személyes és telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel. osztópontokon koordinálás. egyéb irodai feladatok. Az állás betöltéséhez elvárt minimum végzettség:...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Recsk, Trendi Car Trans Kft.

    Kapcsolattartás a társosztályokkal. Számlázás és a hozzá tartozó feladatok. Iratrendezés. Mindennapos kötelező adminisztrációs feladatok elvégzése. Számítógépes ismeretek. B kategóriás jogosítvány. Érettségi bizonyítvány. Megbízhatóság. Határozott személyiség. Jó...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óraNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Eger, Pedax-Food Kft.

    Telefonos rendelésfelvétel. Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás. Telefonos és e-mailba érkező rendelések rögzítése. Webshop tartalmának kezelése, frissitése. Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség. Önálló munkavégzés. B kategoriás jogosítvány. Számítógépes ismeretek:...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Eger, Szilvási és Kelemen Erlau Kft.

    Vevői és szállítói számlák rögzítése és folyószámla kezelése. Bank, pénztár rögzítése. Adatszolgáltatások, kimutatások, bevallások, statisztikák elkészítésében való részvétel. Ügyfelekkel való kapcsolattartás. Középfokú számviteli, pénzügyi ügyintézői végzettség. Felhasználói...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaOKJNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Pécs, PPP Private Powder Products Kft.

    Az értékesítési csapat adminisztratív támogatása Megrendelések kezelése és nyilvántartása Fuvarszervezéssel kapcsolatos ügyintézés A vállalatirányítási rendszer (sERPa) használata – ennek megtanulásában természetesen segítünk, ha még nem ismered Középfokú...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Szebény, HBD Kft.

    az iroda napi működésének adminisztratív és operatív támogatása szállítói számlaforgalom iktatása, feldolgozása kimutatások, összegzések készítése Excelben egyéb irodai asszisztensi feladatok ellátása ügyviteli vagy gazdasági végzettség hasonló munkakörben szerzett legalább kétéves...

    Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott