-
STARTTapolca, Vetsey Kft.
árajánlatok előkészítése, anyagrendelések, számlák kiállítása, ügyfelekkel való e-mailes, telefonos, személyes kapcsolattartás, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, számítógépes ismeret: MS Word, Excel, önállóság, együttműködő képesség, precizitás, jó kommunikációs...
Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott -
STARTPécs, Szinkrón Kft.
Bevételezések számla alapján történő ellenőrzése Beszerzési adatok és számlák rögzítése vállalatirányítási rendszerben Beszerzési árkalkulációk készítése Készletmozgások figyelemmel kísérése és riportok készítése A cégvezető munkájának támogatása pénzügyi és adminisztratív...
Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott -
STARTPécs, QX- Impex Kft.
Kapcsolattartás a cég könyvelőjével Pénztárgépszalagok ellenőrzése, adminisztrálása Bejövő számlák ellenőrzése, feldolgozása Forint- és deviza utalások rögzítése banki programokban Házipénztár kezelése, adminisztrációja Egyeztetés a vezetőséggel Kimutatások...
Részmunkaidő 4 óra2-4 év szakmai tapasztalatOKJSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott -
STARTKaposvár, "UNO" Járműjavító, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Ügyfélfogadás, ügyfélkezelés Könyvelés, könyvelés előkészítés Adminisztratív munkavégzés Értékesítés Szervizfolyamatok nyomon követése Kapcsolódó adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása Kapcsolattartás vevőkkel, partnerekkel forgalmazókkal Pontos és megbízható...
Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomásNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott -
STARTPécs, Pannon-Zoll Vámügynökség Kft.
Kötelességek: Kapcsolattartás az ügyfelekkel, vámügyintézés, aktív részvétel az iroda napi tevékenységében, ügyek megoldásában. Követelmények: Vámügyintéző szakképesítés, német és/ vagy angol nyelvtudás, B-kategóriás jogosítvány, megbízható, precíz munkavégzés
Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumAngolÁltalánosBeosztott -
STARTHeves, 343 Kft.
Anyagkönyvelés, be-és kiadási bizonylatok rögzítése, készletkimutatások készítése. Éves, évközi leltározás, egyéb irodai feladatok. Középfokú végzettség, számítógépes ismeret. A 343 Kft hevesi telephelyére 8 órás munkaidőben adminisztrátort keresünk. Jelentkezéseiket e-mailben...
Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott