• START
    Pécs, Belcat Bt.

    Irodai adminisztráció, szállítókkal és vevőkkel való kapcsolattartás gyártási és kereskedelmi folyamatok adminisztrálása, nyomon követése fuvarszervezés, szállítással kapcsolatos ügyintézés arculat, termék és media megjelenések gondozása  pozició rajzok elkészítése  felsőfokú...

  • BUSINESS
    Kecskemét, Poliext Kft.

    Megrendelése feldolgozása, visszaigazolása, számlázás Szállítási információk szolgáltatása a Megrendelők részére Aktív kapcsolattartás a meglévő Partnereinkkel Műszaki tanácsadás Partnereink részére Folyamatos együttműködés a területi képviselő kollégákkal Árajánlatok kiadása, nyomon...

  • START
    Nyíregyháza, DARUBER Kft.

    Irodai adminisztrativ feladatok ellátása!  Középfokú végzettség; Ms Office felhasználói szintű ismerete; "B" kategóriás jogosítvány;  Kiváló kommunikációs készség;  Rugalmasság, jó problémamegoldó készség; Precíz, pontos munkavégzés!   Irodai gyakorlat Környékbeli...

  • BUSINESS
    Pécs, Rovitex Homedeco Kft.

    Projekt folyamatok végigkísérése, koordinálása, szervezése, beszerzések Ajánlatok készítése, adminisztráció Varratások kiadása Ütemezés meghatározása, határidő tartása, követése Külső szereléseken való részvétel Részvétel közbeszerzési pályázatokban Kapcsolattartás és információ...

  • START
    Eger, schoen+ sandt Hungary Kft.

    Beérkező ajánlatkérések/megrendelések kezelése (főleg a külföldi vevőknél a felmerülő kérdések tisztázása, kommunikáció a technológiával stb.); Ajánlatkérések elkészítése, nyomon követése; Szállításokkal, vámkezeléssel kapcsolatos kommunikáció a vevő felé; Szerviz utak, kiküldetések...

  • START
    Hosszúhetény, Alda Holding Hungary Zrt.

    Megrendelés felvétele és rögzítése az ügyviteli rendszerbe, Telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel, Árajánlatok készítése, Egyéb adminisztrációs feladatok, Középfokú végzettség, MS Office programok ismerete /Word, Excel/, Felhasználói színtű számítástechnikai ismeretek, Precíz...

    Megyei hirdetés
  • START
    Veszprém, K&P Fulltech Kft.

    Irodai adminisztratív feladatok ellátása, Pénzügyi elszámolások előkészítése, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Magas szintű Excel és Word ismeretek Pénzügyi képzettség Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Telefon Laptop Igényes munkahelyi...