• START
    Veszprém, K&P Fulltech Kft.

    Irodai adminisztratív feladatok ellátása, Pénzügyi elszámolások előkészítése, Raktár kezelése, készletnyilvántartás, Áruk bevételezése, kiadása és visszavétele, Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek ( Microsoft Office ) Legalább...

  • START
    Heves, 343 Kft.

    Anyagkönyvelés, be-és kiadási bizonylatok rögzítése, készletkimutatások készítése.  Éves, évközi leltározás, egyéb irodai feladatok. Középfokú végzettség, számítógépes ismeret. A 343 Kft hevesi telephelyére 8 órás munkaidőben adminisztrátort keresünk. Elvárásaink: középfokú...

  • START
    Kaposvár, LAMELLÓ Kft.

    Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás és ügyféligények kezelése. Ajánlatok készítése, megrendelések kezelése, visszaigazolása. Szállítások előkészítése és logisztikai folyamatok koordinálása. Gyártás számára rendelések leadása és határidők nyomon követése. Az értékesítési adminisztráció...