-
BUSINESSVerpelét, Asiafood Kft.
A teljes üzemi tevékenység minőségellenőrzésének megismerése, feladatok elvégzése és dokumentálása az aktuális munkaterv szerint. Szükség szerint mikrobiológiai minták levétele, vizsgálati eredmények értékelése, vizsgálatokkal kapcsolatos dokumentálási feladatok ellátása. A...
Megyei hirdetés -
STARTVeszprém, K&P Fulltech Kft.
Irodai adminisztratív feladatok ellátása, Pénzügyi elszámolások előkészítése, Raktár kezelése, készletnyilvántartás, Áruk bevételezése, kiadása és visszavétele, Kapcsolattartás a vevőkkel és beszállítókkal, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek ( Microsoft Office ) Legalább...
-
STARTHeves, 343 Kft.
Anyagkönyvelés, be-és kiadási bizonylatok rögzítése, készletkimutatások készítése. Éves, évközi leltározás, egyéb irodai feladatok. Középfokú végzettség, számítógépes ismeret. A 343 Kft hevesi telephelyére 8 órás munkaidőben adminisztrátort keresünk. Elvárásaink: középfokú...
-
STARTPellérd, Aszmann Bútor '97 Kft.
A megrendelések feldolgozása, vevőkkel való kommunikáció. Autocad, excel kezelése. Asztalos végzettség Jogosítvány Versenyképes, bejelentett fizetés Stabil háttér Szakmai fejlődés Jó munkakörülmények
Megyei hirdetés -
STARTKaposvár, LAMELLÓ Kft.
Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás és ügyféligények kezelése. Ajánlatok készítése, megrendelések kezelése, visszaigazolása. Szállítások előkészítése és logisztikai folyamatok koordinálása. Gyártás számára rendelések leadása és határidők nyomon követése. Az értékesítési adminisztráció...
-
STARTPécs, Aniron Magánklinika Kft.
bejövő és kimenő számlákkal kapcsolatos adminisztráció utalások indítása, bankszámlakivonatok feldolgozása könyvelési iratanyag összekészítése, átadása kapcsolattartás a könyveléssel és a partnerek pénzügyi területeivel kimutatások, nyilvántartások, elszámolások készítése, frissítése a...
-
STARTKaposvár, "UNO" Járműjavító, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Könyvelés, könyvelés előkészítés Ügyfélfogadás, ügyfélkezelés Értékesítés Szervizfolyamatok nyomon követése Kapcsolódó adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása Adminisztratív munkavégzés Kapcsolattartás vevőkkel, partnerekkel forgalmazókkal Pontos és megbízható...
-
STARTDiósd, SALZBERGER HUNGÁRIA Kft.
Iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása. CRM rendszer használata. Ajánlatok, tárgyalások, könyvelési anyag elkészítése. Középfokú végzettség, Számítástechnikai ismeretek (word, excel), Precizitás, megbízhatóság, Önálló és csapatban történő munkavégzésre való...