-
STARTTapolca, Vetsey Kft.
árajánlatok előkészítése, anyagrendelések, számlák kiállítása, ügyfelekkel való e-mailes, telefonos, személyes kapcsolattartás, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, számítógépes ismeret: MS Word, Excel, önállóság, együttműködő képesség, precizitás, jó kommunikációs...
Teljes munkaidő 8 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott -
STARTPécs, QX- Impex Kft.
Kapcsolattartás a cég könyvelőjével Pénztárgépszalagok ellenőrzése, adminisztrálása Bejövő számlák ellenőrzése, feldolgozása Forint- és deviza utalások rögzítése banki programokban Házipénztár kezelése, adminisztrációja Egyeztetés a vezetőséggel Kimutatások...
Részmunkaidő 4 óra2-4 év szakmai tapasztalatOKJSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott