Koordinátor

Bérautó ügyintéző munka egri munkavégzéssel

Autós üzlet
Eger
Bruttó 525 000 Ft - 750 000 Ft / Hónap
2025. 12. 05.


Cégünk több mint 10 éve foglalkozik autóbérbeadással, stabil működéssel és folyamatosan növekvő flottával. Bérlés ügyintéző pozícióba olyan munkatársat keresünk, aki képes önállóan ellátni a bérlés üzletág teljes napi működtetését, és hosszú távon felelősséget vállalni a terület folyamatos fejlődéséért.

A pozíció nem vezetői beosztásként kerül meghirdetésre, ugyanakkor vezetői szemléletű, erős felelősségvállalással dolgozó kollégát keresünk, aki nem csupán végrehajt, hanem rendszert épít és működtet.

Feladatok

  • A bérlés üzletág teljes napi működtetésének koordinálása.
  • Ügyfélkapcsolatok kezelése, ajánlatadás, szerződéskötés.
  • Autók kiadásának és visszavételének megszervezése.
  • Szervizek, karbantartások, határidők nyomon követése.
  • Nyilvántartások, adminisztráció pontos vezetése.
  • CRM és belső rendszerek naprakész kezelése.
  • Kapcsolattartás szervizpartnerekkel és kollégákkal.
  • Problémás bérleti helyzetek kezelése, megoldások kidolgozása.
  • A működési folyamatok fejlesztése és rendszerezése.

Elvárások

  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés.
  • Rendszerszemlélet és folyamatorientált gondolkodás.
  • Magas szintű precizitás és adminisztratív fegyelem.
  • Határozott, korrekt kommunikáció ügyfelekkel és munkatársakkal.
  • Napi szintű számítógépes munkavégzésben való jártasság (Google Drive, Google Sheets vagy Excel, levelezés).
  • Nyilvántartások pontos vezetése, adatkezelési fegyelem.
  • Terhelhetőség, stressztűrés, stabil munkatempó.
  • Gyors tanulási képesség új rendszerek elsajátításához.
  • Megoldásorientált hozzáállás problémás helyzetekben.
  • Minimum 1–2 év ügyfélkezelési, szervezési vagy adminisztratív tapasztalat.

Előnyök

  • Autóbérlés, flottakezelés, logisztika vagy értékesítés területén szerzett tapasztalat.
  • CRM rendszer használata.
  • Haladó Excel vagy Google Sheets ismeret.
  • Önálló projekt- vagy feladatkoordinációs gyakorlat.
  • Aktív ügyfélkommunikációs rutin.
  • Alapszintű angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • Stabil háttér egy több mint 10 éve működő autóbérbeadó cégnél.
  • Önálló, felelősségteljes munkakör valódi döntési mozgástérrel.
  • Szakmailag építkező pozíció hosszú távú előrelépési lehetőséggel.
  • Versenyképes alapfizetés + teljesítmény alapú bónuszrendszer.
  • Folyamatos szakmai fejlődés működő rendszerek és mentorálás mellett.
  • Támogató, korrekt munkakörnyezet kis létszámú csapatban.
  • Strukturált működés, egyértelmű feladat- és felelősségi kör.
  • Lehetőség arra, hogy egy üzletág működésére érdemi hatással legyen a munkád.
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!

Fontos tudnivaló


Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)

Hasonló hirdetések



Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés