-
BUSINESSEger, BERG SYSTEM Kft.
Adminisztratív feladatok ügyintézése, beérkező számlák kezelése, kimenő számlák kiállítása Kapcsolattartás a cég ügyfeleivel és partnereivel Késztermékek szállításának ütemezése Megbeszélések, tárgyalások megszervezése, koordinálása A feladatköréhez tartozó adatbázisok kezelése és a...
Megyei hirdetés -
STARTNyíregyháza, DARUBER Kft.
Irodai adminisztrativ feladatok ellátása! Középfokú végzettség; Ms Office felhasználói szintű ismerete; "B" kategóriás jogosítvány; Kiváló kommunikációs készség; Rugalmasság, jó problémamegoldó készség; Precíz, pontos munkavégzés! Irodai gyakorlat Környékbeli...
-
STARTVeszprém, K&P Fulltech Kft.
Irodai adminisztratív feladatok ellátása, Pénzügyi elszámolások előkészítése, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek Magas szintű Excel és Word ismeretek Pénzügyi képzettség Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Telefon Laptop Igényes munkahelyi...