-
STARTPécs, R-P Üzemeltető Kft.
Adminisztratív teendők ellátása Kútvezető és shop vezető munkájának támogatása Dokumentumkezelés, alapvető irodai feladatok a kúton dolgozó személyzet felügyelete és irányítása kassza kezelése Pontos, megbízható munkavégzés Jó kommunikációs készség Felhasználói szintű Excel,...
Részmunkaidő 4 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztottBUSINESSEger, AlZink Kft.
Bejövő és kimenő számlák rögzítése. Bevételi és költségszámlák kezelése, nyilvántartása. Banki tranzakciók és pénzügyi adminisztráció ellátása. Számlák kiállítása és nyomon követése. Kapcsolattartás könyveléssel, partnerekkel. Középfokú vagy felsőfokú gazdasági /pénzügyi...
Részmunkaidő 4 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemAngolNémetÁltalánosBeosztott